Gå til innhold

The Challengers søker medlemmer (Ny bf2 clan)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaha?

Tør jeg spørre hvor skillet mellom "amatørklaner" og "eliteklassen" går?

Hvilke klaner er det dere satser på å hevde dere mot?

En annen ting du glemte er å fortelle hvilken modus dere skal spille.

Skrevet (endret)
Jaha?

5721621[/snapback]

Elite klanene blir vel de som spiller i divisjoner og VINNER turneringer. Vi skal spille 12 vs 12 og 8 vs 8 hvist det var det du mente..

Dette er for å kunne gi spillere som ikke har fått plass i allerede norske elite klaner og som fortjener å være med, en sjangse til å vise seg.

Flott at du er positiv til dette Zevs. :thumbup:

Dette kan gå riktig bra og det kan gå dårlig.. Fremtiden vil vise :yes:

Endret av Zuckron
Skrevet
Jaha?

5721621[/snapback]

Elite klanene blir vel de som spiller i divisjoner og VINNER turneringer. Vi skal spille 12 vs 12 og 8 vs 8 hvist det var det du mente..

Dette er for å kunne gi spillere som ikke har fått plass i allerede norske elite klaner og som fortjener å være med, en sjangse til å vise seg.

Flott at du er positiv til dette Zevs. :thumbup:

Dette kan gå riktig bra og det kan gå dårlig.. Fremtiden vil vise :yes:

5721879[/snapback]

OK, så dere skal bare ta med dere et par spillere med god stats og vinne alt som er?

Det taktiske og samspillet er minst like viktig som individuelle ferdigheter, men det vet du vel alt om når du sikter mot toppen? Vi driver sånn halvseriøst på i TLV, men bare det krever nok tid til at det ikke er noe igjen til en "ekstra" klan (Gud hvor mye tid irc tar :cry: )

Tror jeg ville satset på å ta med noen spillere fra et så få som mulig antall klaner, helst noen som kjenner hverandre fra før av.

Skrevet (endret)

Altså ,, målet er en elite klan... Vi skal ikke bare samle folk og vinne alt nei.. Vi skal samle folk som allerede er gode og så trene masse. Taktikk, taktikk, taktikk og taktikk. og litt taktikk og sllt det andre.. Målet er å kunne bli en god klan, men over tid seff.

Zevs: Ta det 150% seriøst og ha målet klart hele tiden. Og vi skal ikke rekrutere for å få mange med i klanen, men å ha GODE spillere med som har det samme målet som oss. :) Lik det eller ikke :p

Endret av Zuckron
Skrevet (endret)

Flott at du er positiv til dette Zevs.   :thumbup: 

Dette kan gå riktig bra og det kan gå dårlig.. Fremtiden vil vise  :yes:

5721879[/snapback]

Så vi er per definisjon en eliteklan da, iom at vi vant vår divisjon?

Det blir bare feil mener nå jeg, eliteklaner er blant de som er best i Norge. Jeg ville satt en "elitegrense" på ca de 5 beste. Og du blir neppe blant de fem beste i Norge ved å ta inn public-players ;) Og dersom dere skal ha sjangs litt lenger opp bør dere satse kun på en modus, imo.

Siden års-skiftet har det såvidt meg bekjent dukket opp ca 5 nye klaner, og de fleste sliter med medlemmer. Men jeg ønsker deg/dere lykke til og håper at dere får igang noe ordentlige greier. Alltid kos med nye klaner.

Forresten så bør dere lage dere en kanal på quake-net, da mye av gamersamfunnet finnes her. ;) www.battlefield.no, dersom du ikke er kjent med det, er norges største Battlefield-samfunn, og også verdt å titte innom.

EDIT: :p :p

Dersom dere ønsker en leet-skilled PCW etterhvert, så kan du sikkert bare sende en PM til meg, Zevs eller TDL, evt komme på kanalen vår #tlv@q-net

Endret av NorthWave
Skrevet
Zevs:  Ta det 150% seriøst og ha målet klart hele tiden. Og vi skal ikke rekrutere for å få mange med i klanen, men å ha GODE spillere med som har det samme målet som oss.  :)    Lik det eller ikke  :p

5721994[/snapback]

Slik gjør vi i TLV også, men det er ikke bare lett å bli gode. Det kan ta tid. Har du GODE infere, GODE folk i lufta, og GODE for i HW. Samt god taktikk, og et forykende bra sammarbeid, da bør det gå.

Hvor du skal få alle disse gode spillerene i fra, vet jeg ikke. :ermm:

TDL: Hva slags "eksta" klan tenker du på?

Skrevet
Zevs:  Ta det 150% seriøst og ha målet klart hele tiden. Og vi skal ikke rekrutere for å få mange med i klanen, men å ha GODE spillere med som har det samme målet som oss.  :)    Lik det eller ikke  :p

5721994[/snapback]

Slik gjør vi i TLV også, men det er ikke bare lett å bli gode. Det kan ta tid. Har du GODE infere, GODE folk i lufta, og GODE for i HW. Samt god taktikk, og et forykende bra sammarbeid, da bør det gå.

Hvor du skal få alle disse gode spillerene i fra, vet jeg ikke. :ermm:

TDL: Hva slags "eksta" klan tenker du på?

5722060[/snapback]

Som i at de fleste/alle gode spillere spiller i klan og vil ha dette som et tillegg, virker som at det er meningen at folk skal leave til fordel for denne eliteklanen da, tror egentlig de fleste er fornøyde med den klanen de spiller i og kunne eventuelt hatt dette som en ekstraklan med litt høyere nivå.

Skrevet (endret)

Ja det er mange gode klaner i norge, men dette er en test.. Vi prøver å samle gode folk og se hva vi kan få ut av det vi kan få tak i. Så hvist noen ikke liker at vi gjør det vi gjør eller tror det blir totalt mislykket så får de bare det! :p

Nortwave: Hvorfor ikke ta inn gode public players? De har allerede de gode ferdighetene med våpen og så trener vi taktikk i klanen :yes:

Endret av Zuckron
Skrevet
Ja det er mange gode  klaner i norge, men dette er en test.. Vi prøver å samle gode folk og se hva vi kan få ut av det vi kan få tak i.  Så hvist noen ikke liker at vi gjør det vi gjør eller tror det blir totalt mislykket så får de bare det! :p

Nortwave:  Hvorfor ikke ta inn gode public players?  De har allerede de gode ferdighetene med våpen og så trener vi taktikk i klanen  :yes:

5722462[/snapback]

Det har vel vist seg før at public ikke er det samme som clanmatch, og skal man nå toppen fort, burde spillerene ha litt erfaring.

Skrevet

Man kan jo spørre seg; Hvorfor er disse folkene public players hvis de er såå gode? Har de egentlig ikke tid til å engasjere seg? Gidder de ikke? Kanskje de egentlig ikke er så gode?

Det er ingenting galt i å ta inn public-players dersom man er en kose/semi-seriøs klan, men du snakker jo om elite nivå. Du må huske at de beste klanene i Norge i dag, har 7 måneders forsprang med intensiv trening i forhold til en public spiller.

Prøver ikke å være vrien her, bare komme med noen tips. :)

Skrevet (endret)
,08/03-2006 : 23:27]Hvis du skal sammenligne spillernivåene så er dette en rask måte å få litt oversikt.

Sammenlingning du VS meg.. Turde ikke å plukke noen andre enn meg selv.

Jeg har gul.

Du har blå.

5724024[/snapback]

Sprøyt! Man kan være en dritgod klanspiller, men ha elendig stats, eller man kan være en dritdårlig klanspiller med kjempegod stats. STATS SIER INGENTING!!

Edit: Du får en viss "oversikt", men har ingenting å si.

Endret av Zevs.
Skrevet

Det er veldig mye bra og riktig som er skrevet her. The Challengers er egentlig det lage jeg og technotommy (den andre lederen) skal melde på tv2 turneringen.. Og hvist det er ett vel fungerende lag vi får så lager vi like godt en klan sammen.. Og som sagt så satser vi ikke på elitespill i begynnelsen.. :) Takk for de "tips" som har kommet ;)

Skrevet
,08/03-2006 : 23:27]Hvis du skal sammenligne spillernivåene så er dette en rask måte å få litt oversikt.

Sammenlingning du VS meg.. Turde ikke å plukke noen andre enn meg selv.

Jeg har gul.

Du har blå.

5724024[/snapback]

Sprøyt! Man kan være en dritgod klanspiller, men ha elendig stats, eller man kan være en dritdårlig klanspiller med kjempegod stats. STATS SIER INGENTING!!

Edit: Du får en viss "oversikt", men har ingenting å si.

5724093[/snapback]

Sprøyt? heh, var jo også en måte å si det på, de fleste gode klanspillere, hvertfall de jeg har hvert borti har da somregel hatt god stats også :) er man en god klan spiller så skal det ikke så jævla mye til å være en god public spiller og omvendt.

Jeg klarer ikke helt å se hvorfor en GOD klan spiller skal ha elendig stats, å bruke unnskyldningen at man spiller lite public er heller ikke noen unnskyldning for dårlig stats (man kan jo ha en lav total global score, og samtidig ha en god stats.

Den største forskjellen er jo at man som klan så legger man mer vekt på taktikken, bruk av taktikk gir ikke dårlig stats. Så sant du ikke er den som kun har fått i oppdrag og brøyte vei i kamikaze stil.

Skrevet

Min mening er nå at dette er et håpløst prosjekt, hvis dette skal være en "ekstra" klan til folk som skal holde et ekstra høyt nivå <-- bare tanken høres jo helt idiotisk ut.

Er man med i en klan fra før av så bytter man vel ikke til en nystarta "såkalt" elite klan, man burde ihvertfall ikke joine to klaner så sant du ikke er arbeidsledig og bruker 12 timer av døgnet på bf arenaen.

Tiltross for varierende klansnivå så tror jeg alles mål med en klan er å bli best mulig, så dette er vel ikke akkurat noe banebrytende som trekker folk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...