Gå til innhold

TV-tuner i miniutgave


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje off-topic, men jeg har lenge hatt lyst og fått parabolen min inn på pcn, om ikke annet enn bare for å gjøre det fordi det er mulig.. Men må jeg da ha en tv-tuner som også har en parabol-dekoder? Og kortplass for canal digital kortet?

Endret av Zl8
Lenke til kommentar

Det er greit at den er liten og nett. Men er det ikke stor sjanse for at den blir ødelagt av vekten som legges på USB porten/pluggen når antenne kabelen er koplet til. Den blir i hvertfall bøyd, og faren får å komme borti er vel stor nok.

 

Det var heller ikke noe bilde av hvor Antenne kabelen skal inn.

Lenke til kommentar
Det er greit at den er liten og nett. Men er det ikke stor sjanse for at den blir ødelagt av vekten som legges på USB porten/pluggen når antenne kabelen er koplet til. Den blir i hvertfall bøyd, og faren får å komme borti er vel stor nok.

 

Det var heller ikke noe bilde av hvor Antenne kabelen skal inn.

5422015[/snapback]

Det står at den bruker en 3,5 mm-inngang, noe som er det samme som en øretelefonutgang.

Lenke til kommentar
Dettte er da ikke noe nytt? Terratec har hatt et tilsvarende produkt lenge.

 

Hehe sprøtt at denne artikkelen kom i dag fordi jeg bestilte den fra Terratec i morges. :D

Den har fått veldig god omtale:her

 

Den koster ca 150 kr mindre hos Pcutstyr.no enn hos Komplett,hos Databutikken ca 200 kr mindre men de har litt dyrere fraktkostnader enn Komplett,ihvertfall Pcutstyr.no.

Lenke til kommentar

DVB-S er vel det Canal Digital og Viasat bruker for Satellitt nå.

DVB-T er digital-tv over etern (landbasert og også i Digital kabel-tv).

 

Svar til hanscats: Det er en modifisert utgave av 3,5 MM jack (også kalt mini-jack) som du også finner på en del videokameraer. Du plugger da inn en 3,5 MM jack plugg med flere kontaktpunkter enn stereo jack plugger for lyd. Du får en ekstra kontaktflate til videosignalet.

 

Det finnes også en modifisert utgave av mini-jack med optisk lydutgang (Sony MiniDISC typen). Jeg har en slik på min laptop (Zepto Znote 6515WD som også har integrert TV-tuner dog analog, men i Norge har vel ikke landbasert digital-tv tatt av helt enda allikevel).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...