Gå til innhold

Kritisk Windows-oppdatering klar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å sitere meg sjølv frå i går:

Uansett så har MS laga ein patch, dvs. dei har hatt den klar ei stund, men dei velger å bruke litt ekstra tid på testing. Patchen har lekket ut på Internett, og skal etter det eg har høyrt virke bra.

 

Om det skulle vise seg at det blir ein stort utbrudd av virus/spyware som benytter seg av sikkerhetshullet vil dei sleppe patchen ASAP. Visst ikkje vil dei vente til tysdag. Hovudsakleg for å teste ut patchen betre, og for å sleppe syting frå større selskap som ikkje liker at patcher sleppes i tide og utide.

 

Edit: No har MS offisielt gitt ut patchen.

5388769[/snapback]

 

Etter som eg har forstått det var patchen, om ikkje ferdig så i alle fall på begynt så tidleg som den 28. desember.

Lenke til kommentar
Da venter jeg å høre noen tilbakemeldinger på om denne patchen er godt nok kodet.

5392922[/snapback]

I følge Guilfanov (han som slapp sin eigen patch) så gjer denne pathcen akkurat det same som den han laga. No kunne sikkert MS ha testa patchen enda betre, men dei har no hatt den i ca ei veke så vi får tru at dei har fått testa den relativt bra.

 

Forøvrig skal Microsoft kome med meir informasjon rundt patchen seinare i dag.

Lenke til kommentar

Bra at de slapp den oppdateringen nå, jeg pleier vanligvis å drite i sånt, men denne gangen var jeg litt oppmerksom.

 

BTW: Likte ikke helt den "men da må vite hvilken windows versjon du har" i artikkelen. Hvor stor datakompetanse tror dere brukerne her har ? :dontgetit:

Endret av Plexiglass
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...