Gå til innhold

Ny Intel-toppmodell fra Acer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lekker! Bedre skjermkort + plass til to disker og vi er i boks! Jeg leste testen på dinside.no og reagerte på at de skrev at disken var rask til tross for størrelsen; trodde store disker gjerne var bedre jeg, ettersom datasporene ofte ligger tettere...

5381657[/snapback]

 

Sikkert for det finnes per dags dato ingen 7200 rpm 120GB disker, men "mindre" (ikke i fysiks størrelse) 100GB med 7200 rpm

 

BTW 2x 2,5" disker er vel lit over the top synes jeg. En ekstern HD er jo greit, det de kunne ha hat er 1 2,5" disk og så 1 1,8" disk som de bruker i ipod. En system disk og en lagrings disk. Eller 4x 1,8" noe som faktisk hadde ikke vært så veldig mye større enn 1,5 2,5" disker og opp til 60 (snart 80) x 4 = 210GB og i raid hadde det vært nesten like raskt som 1 2,5" 7200 rpm disk sånn mer eller mindre. Untat lese tiden da.

 

Det som jeg sier er dette: GOD I LOVE IT, I LOVE DVI DVI DVI DVI DVI DVI DVI DVI DVI DVI DVI DVI DVI DVI DVI DVI. Den har DVI :w00t: Skjermkorete er helt greit ikke noe konge, men bra.

Endret av Macfan
Lenke til kommentar

Prosessor Intel Core Duo @ 2 Ghz

 

15,4" skjerm (1680 x 1050)

 

2 GB DDR2-533-minne

 

120 GB Seagate Momentum harddisk (5400 rpm)

 

8x DVD Super-Multi dual-layer

 

Mobility Radeon X1600 (512 MB)

 

54 Mbps WLAN (a/b/g)

 

10/100/1000 LAN + modem

 

4x USB, 1x FireWire, lyd inn/ut + S/PDIF ut

 

Infrarød port og Bluetooth

 

Smartkortleser og PC Card kortplass

 

5-in-1 kortleser SD, MMC, Memory Stick, Memory Stick PRO, xD-Picture Card™

 

DVI, VGA og TV-utgang

 

Integrert Acer OrbiCam 1.3 megapiksel CMOS kamera

 

Dimensjoner (B/D/H): 364x271x38 mm

 

Vekt 3 kilo

 

Pris: 21.995 kr inkl. mva.

 

2GB DDR2 533 ^^

Lenke til kommentar

De som har testet maskinen regner med at den holder i 3-4 timer.. Kanskje 6 timer, men da med underklokket prosessor!

 

"Batterilevetiden målte vi med Batterymark til 2:53 som må regnes som svært bra for en maskin med disse ytelsene. I vanlig bruk kan du typisk legge til en time." -dinside.no

 

"Running MobileMark 2005 produced a battery life of 221 minutes, which isn’t amazing, but at over three and a half hours it marks an improvement over the old TravelMate 8104WLMi" -trustedreviews.com

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

ja men den må man kjøpe utenom :( koster forhåpentligvis ikke så mye da men.... hadde vært veldig praktisk om den hadde innebygd mic og.. når den er så dyr og high end så har den sikkert det...

 

eneste ulempen med denne maskinen i mine øyne er at audio kontakter o.l er i front... blir litt i veien da.. og jeg som pleier å koble laptopen opp mot annlegget mitt med en 3.5mm minijack med rett plugg, det blir nok ikke så bra.. men kan ordne meg en med sånn vinklet kontakt.

 

gleder meg ass.. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...