Gå til innhold

Zen Micro VS Ipod Mini


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg skal ha meg en ny Mp3 spiller, ble ikke så altfor klok på den forrige tråden, og har funnet ut at det er disse det står mellom.

 

 

Saken er at hvis jeg kjøper Zen Micro, får jeg rabatt, kjøper jeg Ipod får jeg ikke rabatt. Er ikke helt sikker på hvor mye, men tenker det er 3-4-500 kr.¨

 

Hva er lurest ? Zen Micro eller Ipod Mini? Har sett på Ipod Nano også, men har slått den litt fra meg fordi den kommer antageligvis til å se ut som ett helvete etter 3 dager.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aldri hørt på mini'n og har selv micro'n...

 

Den er bra den, men forventet bedre lyd til den prisen.. Er ikke fornøyd med bassen, selv med egendefinert EQ... Ellers meget fornøyd ;) Kult navigasjon-system =)

 

EDIT: Så han under nevnte battertid; meget fornøyd der også... Med lite trykking holder den faktisk 12 timers spilling... Med mye reduseres det ganske mye, ca 9..

Endret av klomp1
Lenke til kommentar
har ipod mini. eneste negative er dårlig batterikapasitet. mulig de har forbedret den siden jeg kjøpte min. jeg kjøpte den første mini'en

Jepp, nå holder iPod mini batteriet i 18 timer, noe som er 6 timer lengre enn de 12 timene en Zen Micro holder ut.

Min iPod mini skal ha 18 timers batterikapasitet, men holder vel ikke lenger enn maks 4 timer. Elendig... :mad: Testet en vennines spiller og den var heller ikke stort bedre. Kan ikke forstå de som mener batterikapasiteten er bra :hmm:

Lenke til kommentar

Hmm. Jeg tror det blir Zen Micro. Min bror har Ipod Mini. Han sa at hvis han hadde valgt om igjen, hadde jeg valgt Zen Micro. Har prøvd hannes litt nå, og den har ikke så altfor lang batteri tid at det gjør noe.

 

I tilleg er det ikke radio på Ipod Mini, så valget er vel klart.

Endret av Bimmelom
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...