Gå til innhold

Hva er stillingen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har du noen gang blitt strandet i et familieselskap midt under en viktig fotballkamp, uten tilgang til verken TV eller radio?

Jepp. Norge - Italia måtte oppleves over SMS desverre.

 

Høres ut som et genialt program. Vi har jo allerede wap-versjon av live.vg.no, men dette ser mye bedre ut.

 

Må innstalleres og testes :)

Lenke til kommentar
Tro meg, dette fungerer MYE bedre enn live til vg (som også koster penger!)...telefonen din durer/piper når det kommer en skåring et sted..så bare å la den ligge i lomma og kjøre :)

Not bad.

 

Har den en trafikkteller? Hadde vært kjekt å vite hvor mye den laster opp og ned i løpet av f.eks. en PL-runde. Har vel en slik funksjon gjemt på mobilen et sted og, men har ikke lett så mye enda.

 

Om den er både kb-vennlig og enkel i bruk er dette suverent :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
Har hatt programmet noen uker nå.

 

Er _ikke_ Live-dekning av:

- Premier league

- Champions League

- Cupen i Norge

 

Det blir for dårlig.

 

Om det er jeg som gjør noe galt så si gjerne det, men ville tro at kampene hadde dukket opp på "Følg Live" om de var der.

4890118[/snapback]

 

Nå er det kommet et eget program der du kan følge med LIVE i Premier League. Så da mangler det bare cup og champions league :)

 

Premier League applikasjon

Lenke til kommentar
Nå er det kommet et eget program der du kan følge med LIVE i Premier League. Så da mangler det bare cup og champions league :)

 

Premier League applikasjon

5036813[/snapback]

 

Er vel og bra det, men dette burde ikke være et separat program. Bør være 1 program som lar deg velge hvilke live-kamper man vil se, hvilke tabeller, osv.. Med full dekning av tippeligaen, premier league, champions league, royal league og norske landskamper. Da hadde det vært noe.

Lenke til kommentar
Er vel og bra det, men dette burde ikke være et separat program. Bør være 1 program som lar deg velge hvilke live-kamper man vil se, hvilke tabeller, osv.. Med full dekning av tippeligaen, premier league, champions league, royal league og norske landskamper. Da hadde det vært noe.

 

Joa, vi skal legge inn slik at du ser alle LIVE kampene i en applikasjon. Men vi har tabeller og fixtures i hver sin applikasjon for å holde størrelsen på programmet nede. Vi lagrer "mye" data lokalt for å minimisere GPRS trafikken og da blir programmet fort stort hvis vi skal ha mange ligaer.

 

Det koster også penger å få alle dataene om kampene, og det er grunnen til at vi foreløpig bare har PL og TL. Hvis penger ikke hadde vært noen issue så kunne vi hatt alle ligaene i Europa innen kort tid :)

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Burde hvert en funksjon der en kan velge ut hvilke kamper en vil følge. Er ikke alle kampene jeg alltid vil vite resultatet i, så da hadde det hvert greit å sluppet unna masse meldinger om mål jeg ikke er interessert i.

 

Så når der er full runde i England skulle en kunne valgt ut en eller flere av kampene en vil følge, ikke være tvunget til alle.

Lenke til kommentar
Burde hvert en funksjon der en kan velge ut hvilke kamper en vil følge. Er ikke alle kampene jeg alltid vil vite resultatet i, så da hadde det hvert greit å sluppet unna masse meldinger om mål jeg ikke er interessert i.

 

Så når der er full runde i England skulle en kunne valgt ut en eller flere av kampene en vil følge, ikke være tvunget til alle.

6038661[/snapback]

 

Du kan velge å ikke få ekstra kampene fra England inne på innstillinger. Da vil du bare få Tippeliga kampene :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...