Gå til innhold

Boiling Point utvikles videre (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høres fint ut. Før San Andreas kom ut, spilte jeg Boiling Point skikkelig mye, tross uendelige bugs og problemer.

Et virkelig fint spill, man må bare se gjennom bugsene. :)

 

Denne patchen må jeg få prøvd ut. Kanskje den får meg til å ta frem Boiling Point og spille det igjen - Full-time!

 

Joachim, har du prøvd patchen?

 

Om det komemr en slags Plus-utgave (slik som det gjorde til Sacred), så skal jeg kjøpe denne (siden jeg aldri kjøpte BP originalt :blush: ).

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Jeg er en relativt ny forum bruker på Gamer.no ^^ min 2dre post tror jeg :p

Har alltid lest nyheter osv på Gamer.no men aldrig fått somla meg til registreringa.

 

Leste om Boiling point for ca 2 dager siden (har aldrig spilt det) men fint at uber patch kommer med "en gang" :p Skal på Spaceworld og kjøpe det idag! :thumbup:

Endret av Erzoul
Lenke til kommentar

hadde det ikke vært for 1.11 patchen til d2 hadde jeg nok finni fram dette spillet igjenn nå, men er intressert i å høre andres erfaring med patchen.

 

Jeg kom ganske langt på politi og militær-oppdraga før jeg kom til et mission som ikke fungerte. Utrydda alle findene og ødela de kassene jeg skulle, men mission-logen ble ikke oppdatert(og pila pekte til et tomt område). Det var da jeg ikke gadd mer i forrige runde.

Lenke til kommentar

ser spillet koster under 200 fra play nå, kanskje jeg skal bestille det og instalere patchen, gadd aldrig å kjøpe spillet da alle den snakkinga om bugs liksom drepte morroa, og 500.- er for mye for et halvferig spill, men kanskje nå. noen som har testa patchen enda og kan si om de merker noe forskjell

Lenke til kommentar
ser spillet koster under 200 fra play nå...

TAKK! TAKKETAKKETAKK! Bestilt!

Bestilte forresten også Fistful Of Dollars for under hundringsen. Har de to andre i trilogien, men har aldri fått meg selv til å kjøpe denne.

 

*Sjekke lommeboka*: Fanken. 20kr igjen. :(

 

Jaja, det er fatter'ns Visa-kort som tømmes.... :roll::innocent:

 

EDIT: Får se om jeg blir den første som får testa patchen skikkelig da. Bare fem dagers venting nå. :hm:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...