Gå til innhold

Omtale av Conker: Live and Reloaded (Xbox)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Digget Conker's Bad Fur Day, og hadde store planer om å kjøpe Live & Reloaded. Men etter mange middelmådige omtaler tror jeg at jeg har ombestemt meg.

 

Conker's Bad Fur Day var et genialt spill med kul humor, og mange asosiasjoner til kjente filmer som Dracula, Matrix, Saving Private Ryan og Alien. Spesielt Matrix greiene mot slutten tok av.

Lenke til kommentar

Gamespot ga conker 8.3 / 10

 

IGN ga conker 8.1 / 10

 

Gamespy ga conker 4 / 5

 

Game Revolution ga conker B ( A er det beste )

 

GameDaily ga conker 3.5 / 5

 

Game Zone ga conker 9 / 10

 

Yahoo! Games ga conker 8 / 10

 

TeamXBOX ga conker 8.8 / 10

 

1UP ga conker 7.5 / 10

 

Gamereactor, det største skandinaviske spillmagasinet, ga conker 8 / 10

 

 

Så Conker: Live and Reloaded er tydeligvis ikke helt på jordet. :)

Vet også om mange som liker spillet svært godt.

 

Men selvsagt, alt er jo en smaksak.

Endret av LioKaiser
Lenke til kommentar

Jeg må få si at jeg syns anmeldelsen var kanskje litt hard? :) Men så igjen smaksak.

 

Jeg har/hadde spillet til N64 og hadde glemt spillet helt til nå når jeg rotet meg frem i spillhyllene på en eller annen nettbutikk. "Conker is back" var beskjeden, og jeg trykket jo selvfølgelig febrilsk på "Kjøyp" knappen. Alle minnen som strømmet på, at fyllesvinet Conker må jo ha hatt en innvirkning på livet mitt er jeg overbevisst om :p

 

Personlig for nyskapning så syns jeg det er rimelig nyskapende og sette enten ett bannende ekorn med blåe øyne i en krigssone eller hjelpe en overvokst våryr bie som vil pollenere en heller tvilsom blomster.

 

Spillet reflekterer til utrolig mange filmer og oser av ironi og sarkasme. Dette er et spill hvor folkene fra greenpeace og AA hadde besøkt Rare og noen folk fra begge parter hadder blitt gjenglemt blant spillutviklerne. Resultatet ble denne utrolige mixen av FPS/Platform hvor du redde "verden" ved hjelp av ett alkoholisert ekorn.

 

Men hva vet vel jeg hva du vil ha som er "nyskapende" :p Greit spillet kom på N64 for en stund siden, men for alle som har gått glipp av denne perlen; Kjøp det! Er så absolut verdt den klingene mynt jeg betalte for spillet!

Lenke til kommentar

Det er tragisk at anmelderen ikke tenker på folk som har spilt spillet før. Det er en grunn for at spillet heter Conker: Live and Reloaded. Meningen var at det skulle være en remake. Jeg som aldri fått spilt N64 verisjonen er dette en fantastisk opplevelse.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...