Gå til innhold

Fanger øyeblikket i 30 fps


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leste om denne på en kinesisk side. Kameraet er visstnok ikke så utrolig bra, selv om det er en killer på video.

 

Ellers er den jo en søt liten klump. Temmelig lett, mye plast med andre ord. Skal visstnok også være ganske treig i menyene. Kanskje sammenligne litt med N90? :D Myyye billigere da, og skjermen er vel skikkelig nice :)

Lenke til kommentar

Hadde nok vært en kongetelefon for meg, da jeg filmer mer enn jeg tar bilder :p

 

Hadde 113 filmer på mobilen min før jeg la dem over på pc-en :w00t:

 

Men, men.. OnTopic

 

Den var ganske stygg, men megapixel frister veldig

 

Man kan sikkert venne seg til utseendet :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Den var råfin!

Noe av det peneste jeg har sett!

Å så kul!

Noen pris på denne?

 

Men dere må bestemme dere om hva som er VHS-oppløsning.

I artikkelen skriver dere at den filmer i VGA og kaller det VHS-oppløsning.

I artikkel om Nokias nye videotelefon skriver dere at den også har VHS-kamera, selv om den filmer i "bare" CIF-oppløsning.

Lenke til kommentar

Kikket litt på dette med VHS-oppløsning, og det er N90 som har den "autentiske" VHS-oppløsningen. Dog er det en del uenigheter om hvordan man skal måle oppløsning på video, men det er jo en annen sak. Jeg har i hvert fall skiftet på tittelen nå! :)

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Kikket litt på dette med VHS-oppløsning, og det er N90 som har den "autentiske" VHS-oppløsningen. Dog er det en del uenigheter om hvordan man skal måle oppløsning på video, men det er jo en annen sak. Jeg har i hvert fall skiftet på tittelen nå! :)

Fint.

 

Men den nye overskriften er vel heller ikke riktig? :p

Catch the moment er et uttryk for å ta et bilde der man får med seg akkurat det som skjer.

F.eks: ta et bilde hvor noen nyser og få akkurat den pshycho grimasen rett før nyset. Kjempegøy.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...