Gå til innhold

Trondheimstreff 4. Juni 2005! Oppdatert side 1


Anbefalte innlegg

Hei, er det noen flere som blir med på dette? Vi tenkte på grilling sammen på festningen en helg ettermidag mot sommeren.

 

Når? Lørdag 4. Juni kl 17

Hvor? Kristiansten festning (kart)

 

festningenfire.jpgtrd_kristiansten.jpg

 

Hvordan komme seg dit? Gå, sykle, busse, kjøre (parkeringsplass like bak festninga)

Hvordan finne hverandre? Møtes ved inngangen kl 17. Før og etter det finner dere oss ved å se etter flagget med HW.no-logoen hardware_no-logo.jpg

Hva skjer? Grilling

 

matprat_505x60.gif

PO068%20polser%20og%20grillb%200190.jpgSV080%20sot%20flintstek%200600.jpg

 

Hva må taes med? Grillmat, grillutstyr, noe å sitte på og godt humør

Nærmeste butikk? Rema 1000 ca 5 minutter å gå fra festninga.

 

Jeg lager en påmeldingsliste nå jeg, bare meld dere på:

 

amund

(Atanatar)

Ati-radeon

atrax

ATWindsor

ballemann

Datasmurf

(Fredrik Larsen) - fra Bodø

hce

Henrik2k

Imposter

(ka1ser) - fra Bodø?

(kilogram)

LarsP

Loeve

Malvado

novec

Noxic^

phax

PyroCX

raziel014

rotiz

Simen1

(simira)

(Strategery)

(ThaAndre)

(thoering)

(tollef)

XzYLsiT

Zemeckis

Zer0z

 

Det går også an å dukke opp uanmelt og man må ikke være medlem i forumet for å få lov til å bli med. Så alle er hjertelig velkommen :yes:

 

Edit: Tråden oppdateres for tiden av Simen1 siden ATI-Radeon dessverre har tatt seg ferie fra forumet.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hadde vært kult nok det, bare det ikke bare blir en haug med småttiser da. :wee:

Vi "gamlinger" kan jo samle oss rundt en grill eller to ;)

 

Trådstarter: Kom gjerne med en midlertidig dato, så kan vi vurdere det om igjen en uke i forveien når 7-dagersvarslet er. (Like greit å utsette det dersom det er meldt regn, eller flytte det innendørs.. f.eks til mikrobryggeriet eller naboen for de som er gamle nok.)

Lenke til kommentar

Tja, det er egentlig det samme for meg, men bare for å si noe: Lørdag 4. juni på ettermiddagen. (Lørdag siden ingen skal på jobb eller eksamen dagen etter)

 

Hva synes dere om å sikte inn på en lørdag? Kanskje en uke før eller etter passer bedre for de fleste?

Lenke til kommentar
Greit med en 16 åring med på grillfesten da ?

Ja selvfølgelig :) Det er ingen aldersgrense så lenge det ikke regner og vi må gå inn på noe sted med sjenkebevilling. Jeg regner med det blir en god blanding av alt fra unge tenåringer til de gamle og grå. (Hovedvekten tipper jeg blir rundt 16-25) Om det blir mange så regner jeg med det dannes naturlige grupperinger etter alder, hvis vi blir få så sitter nok alle samlet.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...