Gå til innhold

TEST: HP Pavilion dv4016: Velutstyrt billigmaskin


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om man ikke har noe mer penger enn 8 000 vil denne fungere helt fint til photoshop.

 

Det kommer tester av bærbare med råere grafikk også, Vi har blant annet Cinet Smartbook 1300 og PS Data Tundra 1559 inne til test nå. Vi har også bestilt flere andre spennende maskiner. Det ser ut som at det tar litt tid før det kommer noe særlig Turion-maskiner, men vi håper at vi har en test med en Turion maskin iløpet av måneden.

Lenke til kommentar
Om man ikke har noe mer penger enn 8 000 vil denne fungere helt fint til photoshop.

 

Det kommer tester av bærbare med råere grafikk også, Vi har blant annet Cinet Smartbook 1300 og PS Data Tundra 1559 inne til test nå. Vi har også bestilt flere andre spennende maskiner. Det ser ut som at det tar litt tid før det kommer noe særlig Turion-maskiner, men vi håper at vi har en test med en Turion maskin iløpet av måneden.

Hva med en av de nye Dell-Inspiron-maskinene? Det er jo noen av de mest solgte laptop'ene her til lands...

Lenke til kommentar
Jeg vil ikke kjøpe en bærbar pc med integrert grafikk.

 

Jeg ser frem til tester av Turion med gode skjermkort.

Jeg hadde også vært skeptisk til integrert Intel grafikk-brikke.

 

Hvordan er denne Intel chip'en på grafikk da? Klarer den å spille av DVD film som har mye bevegelser?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Jeg vil ikke kjøpe en bærbar pc med integrert grafikk.

 

Jeg ser frem til tester av Turion med gode skjermkort.

Jeg hadde også vært skeptisk til integrert Intel grafikk-brikke.

 

Hvordan er denne Intel chip'en på grafikk da? Klarer den å spille av DVD film som har mye bevegelser?

alle skjermkort klarer å kjøre filmer..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...