Gå til innhold

TEST: Asus V6V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leser dere gir pluss for dette...

 

"+ Mange tilkoblingsmuligheter (Spesielt flott med Bluetooth, 802.11a/b/g, IR og Gigabit-nettverk)

+ Solid konstruksjon

+ Stilig design

+ Lav vekt"

 

Dette er det jeg forventet når jeg kjøpte laptop i 2003, hvis en ser bort ifra gigabit ethernet og g trådløs modus ihvertfall.. det er jo en selvfølge at dett må være i en god laptop. Jeg forventet vel også god batterilevetid i 2003.

 

Kan vi ikke snart heve grensene litt ang av hva vi forventer av en topputstyrt laptop?

 

Slakt slakt slakt :w00t:

Lenke til kommentar
Ikke direkte uventet dette. Andre tester har vel også konkludert med at V6V lider en del under 'stil-over-substans-syken'.
Portutvalget på V6V er ikke annet enn imponerende.

Dere nevner ikke at den mangler TV-ut?

 

Beklager både at dette har gått ukommentert såpass lenge og at det ikke er ordnet tidligere. Testen inneholder nå også kommentarer vedrørende S-Video-mangelen. Har selv ikke fulgt med i denne tråden da jeg ikke har fått verken varselsignal fra andre i testgjengen eller fått mail om dette (sånne varsel om nytt innlegg hvor en er trådstarter, får kanskje ikke slike fra automatisk oppstarta tråder). Har heller ikke sjekket tråden uoppfordret foruten rett etter publisering, dette pga jeg er deltidstester (mao jeg driver med dette på fritiden) og har drevet med byggearbeid og fulltidsarbeid hele uken.

 

ikkje objektivt syn på maskina har sannsynlig vis testern hatt.. sida han lar viktige tilkoblingsmuligheiter gå i glemmeboka.

Å la en glipp ødelegge hele ditt syn på en testers objektivitet er å ta i litt hardt, synes jeg. Forøvrig er en vel som oftest usaklig (ref. definisjon av objektivitet) når en skryter hemningsløst av noe (og kanskje til og med lyver) til produktets/sakens fordel. Om du også mener at jeg har glemt å kommentere andre tilkoblingsmuligheter som forventes være tilstede på slike maskiner blir jeg svært glad om du deler med deg hva disse er.

 

Mvh Kjell Aksel aka ponke

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...