Gå til innhold

Omtale av Cossacks II: Napoleonic Wars (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er ganske enig i omtalen, kunne ønske det var litt flere historiske slag, og counquest of europe kunne vært litt mer forseg gjort,

 

det helt klart venskligste er å få orden på kullet, var et helvete å få nok kull, gikk altig tom. men det er ingen ting som er så digg som da man greier en manøver helt perfekt og slakter finden...

Lenke til kommentar

Er også enig i omtalen. Forventet egentlig ganske mye mer av 2'ern enn det som er gjort her. 1'ern var helt enorm og de etterfølgende addon's gjorde det til et av mine favorittspill. Hadde derfor skyhøye forventninger til oppfølgeren, og bestilte den så fort den var kommet på lager. Desverre så er jeg totalt sett skuffet. Jeg er ingen diehard strategi entusiast, og likte derfor eneren i så måte. Jeg kunne kose meg med store kamper iblandet taktikk, mens jeg nippet til kaffeen. I 2'ern så har dem innført en detalj styring jeg ikke liker. Å passe på utmattelse, moral, skyteavstand, dekning +++ er for meg alt annet en moro. Å gjøre dette spillet om til et spill for strategi entusiaster er, etter min mening, beklagelig.

 

Skal gi den noen forsøk til, men mest sannsynlig så havner den i hylla sammen med andre skuffelser.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...