Gå til innhold

ArcticOC på sykehus


Simen1

Anbefalte innlegg

Som sikkert mange vet så har jeg vært i Tromsø i påsken og blandt annet vært p besøk hos ArcticOC. Sist jeg var i Tromsø satt vi uoffisiell verdensrekord i blåtann. ArcticOC er også kjent for BiQuad-guiden og mange andre WLAN-relaterte prosjekter. Ok, så over til saken: ArcticOC sto på verandaen og hadde montert en hjemmelaget WLAN-forsterker på rundt 10W (beregnet) like bak biquaden på den digre parabolantenna hans. Jeg satt ved PC'n og styrte litt med netstumbler da ArcticOC sto forran den digre parabolen og prøvde dreie den for å finne brennpunktet og spredningen på signalet. Etter omentrent 10 minutters styring kom ArcticOC inn og sa han var helt svimmel og kvalm. Han var helt utslått og måtte ligge på sofaen en stund før han kom til hektene i gjen. Vi gjorde noen raske justeringer til slutt og ArcticOC var skikkelig uggen etterpå. Jeg pratet med han på telefon i går og han fortalte at han hadde spydd senere på kvelden og vært helt skjelven. I dag fikk jeg SMS om at han hadde tatt taxi til legevakta fordi han hadde spydd og vært uvel og svimmel helt siden vi justerte antenna. Etter besøket hos legevakta ble han sendt til sykehuset for videre undersøkelse. Jeg har kontakt med han på SMS og tenkte jeg skulle holde dere informert. Håper virkelig det går bra med han. Det ville vært for galt om forsøkene våre skulle føre til personskader.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er dere sikker på at stråleforsterkeren deres ikke er for kraftig.

Helt klart ikke en oppfinnelde jeg vil ha i min mobil.

-Hei fredrik, skal jeg sende deg et bilde med blåtann?

-:Ja

Oj!!ring sykebil, fredrik ble pulvirisert til aske av 90GW blåtannstråler.

 

Går det ikke å måle strålingen med et apperat?

På båtene til marinen begynner kosteskaftet på en kost å brenne om den holdes forran radaren.

Og man blir steril i et døgn om man går forbi i 3 sek.

 

Vi får håpe det går bra med ArcticOC :hmm:

 

( med forbehold om aprilssnarr )

 

Edit : trykkleif

Endret av War
Lenke til kommentar

Hihi, bra historie, det skal dere ha for.

 

Bare så alle vet det. Påsken sluttet på mandag :)

 

Btw, er det ikke strengt forbudt å ha på mobiltelefonen når man er på et sykehus?

 

Om dette skulle være feil, ja.. dere vet resten.

Endret av atticus
Lenke til kommentar
Nå som det er 2. april kan jeg bekrefte ovenfor dere som var i tvil om at det var en aprilspøk. Håper dere likte historien likevel.. Jeg hadde egentlig håpet at noen skulle gå på den før den ble avslørt men men.. God natt folkens!

For all del, den var ikke dårlig. :)

 

Det var bare dagen man tviler på slikt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...