Gå til innhold

Omtale av Act of War: Direct Action (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har akkurat runnet dette spillet og er meget positivt overrasket. Har siden føste C&C spillet vært en ivrig fan av denne typen spill. Og takk for at Act of war har kommet på markedet...!!! Grafikken i dette spillet er overlegen, den går C&C Generals en høy gang. Jeg tror (god) konkurranse innen denne sjangeren er på tide, og jeg håper at dette spillet gir C&C teamet for Red Alert 3 litt hodebry. Det vil bli en utfordring å komme denne grafikken til gangs.

 

Ellers er spillet fult av små fiffige detaljer av alle slag. Og meget avhenighetsskapende...

 

Skal jeg nevne noe negativt, så må jeg si meg enig med omtaleforfatter. Dårlige skuespiller prestasjoner på videoene og noe kort varighet. Jeg håper på en expantion pack!

 

Tilslutt vil jeg bare anbefale alle C&C frelste dette spillet (og alle andre for den sakens skyld). Festlig underholdning....

 

Nå skal det spilles på Extra Hard :thumbup:

Lenke til kommentar

Noen som har opplevd installasjonsproblemer? Jeg har en NEC 1300A DVD brenner på maskinen. Når jeg setter inn DVD spill disken skjer det ikke noe på en lang stund, før den sier "Wrong Disc inserted, please insert disc 1".

 

Det er kun 1 DVD disc i pakken. For å fikse problemet måtte jeg bruke en annen nettverks PC med DVD ROM, mappe den ROMen inn på min egen PC og installere fra den.

 

Men er det noen som kjenner til eller har en løsning på problemet mitt, slik at jeg kan bruke min egen spiller?

 

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Men er det noen som kjenner til eller har en løsning på problemet mitt, slik at jeg kan bruke min egen spiller?

Se på atariforumet http://www.ataricommunity.com/forums/forum...php?forumid=354

Securom

 

 

Syntes det er stor mangel på artillieri muligheter i spillet også, det ødlegger litt da man ikke kan være så taktisk, blir på en måte som Red Alert 1, kjøp 3 tanks , knus alt

Må si meg uenig der. Alle sider har gode artilleri-muligheter.

..og du kommer ikke langt med 3 tanks.

Endret av NovaLine
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...