Gå til innhold

Ny informasjon om Gran Turismo 4 (PS2)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den klarer det fordi spillet har vært under utvikling siden 2001 (viss ikke før), og det har blitt utsatt, justert og programmert til å utnytte playstation2 100%. Og takk for det, spillet blir det beste bilspillet noensinne. Vil også anbefale www.gtplanet.net for mer Gran Turismo 4 nyheter, videoer og screenshots.

Lenke til kommentar
Tradisjonen tilsier at det kun kommer til PS2. Trist, for dette ser ut til å virkelig bli et vakkert bilspill. Etter min mening finnes det ingen bilspill på andre konsoller eller PC som kan måle seg med GT.

så sant så sant.

 

GT spilla er i en helt egen klassen, uten noen form for kokuranse.

Jeg vil gå så langt som å påstå at ingen andre spill har vært i nærheten av å gi samme kjøre opplevelse som GT spilla. Tenker da på både realisme og grafikk/lyd, spillbarhet. Hele pakka.

 

Her har man også biler med fra alle produsenter, og heldigvis go bilen SKYLINE :love:

Lenke til kommentar
GT spilla er i en helt egen klassen, uten noen form for kokuranse.

Jeg vil gå så langt som å påstå at ingen andre spill har vært i nærheten av å gi samme kjøre opplevelse som GT spilla. Tenker da på både realisme og grafikk/lyd, spillbarhet. Hele pakka.

GT-spillene er kanskje kremen av realisme på konsoll, men det sikter på folk flest, veldig mange med gamepad. Det finnes flere simulatorer til PC som er beregnet på hardbarka simulatorentusiaster og som ikke er optimalisert for annet enn gode ratt. Disse er gjerne mange hakk mer realistiske enn GT-serien. Se for eksempel på Live for Speed (nei, ikke Need for speed ;)).

Lenke til kommentar

Det blir så konge når dette kommer.. har nesten venta på dette siden jeg fikk GT3..

 

Alle tilskuere og førern skal være 3d og animerte.. ( tror seffers ikke at alle oppe på tribunene blir det ) men de som er rett ved veien skal være det.

 

så det i en video interjuv som de hadde på gamspot..

Lenke til kommentar
GT spilla er i en helt egen klassen, uten noen form for kokuranse.

Jeg vil gå så langt som å påstå at ingen andre spill har vært i nærheten av å gi samme kjøre opplevelse som GT spilla. Tenker da på både realisme og grafikk/lyd, spillbarhet. Hele pakka.

GT-spillene er kanskje kremen av realisme på konsoll, men det sikter på folk flest, veldig mange med gamepad. Det finnes flere simulatorer til PC som er beregnet på hardbarka simulatorentusiaster og som ikke er optimalisert for annet enn gode ratt. Disse er gjerne mange hakk mer realistiske enn GT-serien. Se for eksempel på Live for Speed (nei, ikke Need for speed ;)).

Nå spiller jeg GT spillene med ratt og pedaler og må si at realismen er helt grei, men på GT4 blir den fullkommen etter hva jeg har hørt! Det ryktes at flere bilprudusenter har tatt i bruk GT4 som kjøresimulator for testkjørerene sine..

Lenke til kommentar
Nå spiller jeg GT spillene med ratt og pedaler og må si at realismen er helt grei, men på GT4 blir den fullkommen etter hva jeg har hørt! Det ryktes at flere bilprudusenter har tatt i bruk GT4 som kjøresimulator for testkjørerene sine..

Jada, realismen er "helt grei". Og den blir bedre i GT4, det sier jeg ikke noe på heller, men de er virkelig ikke i nærheten av like realistiske som for eksempel Live for Speed. Det er bare å teste selv. Ratt anser jeg som en selvfølge på både PS2 og PC. Har Driving Force Pro jeg bruker på PS2, og MOMO Racing til PC.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...