Gå til innhold

Konami planlegger Metal Gear Solid 4 (PS2)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...
[iC' date=13/02/2005 : 14:30] Jada, nå kommer de pøsende på.

 

Lenge leve super grafikk og elendig story! :w00t:

 

 

Not! :thumbdown:

MGS- serien, har både bra grafikk og en sinnsykt bra historie. Det er noe av det mest gjennomførte i en spill serie noensinne. Så ikke kom her å si at MGS-serien bare er grafikk og elendig historie. :mad:

Lenke til kommentar

Nei, jeg har aldri sagt det, men etter hvert vil alle spill og filmer, om det kommer mange oppfølgere, få en mer og mer idiotisk og elendig historie.

 

Ikke kom her med sånne MGS-fanboy uttalelser som "Nei da! MGS Har super historie! Derfor vil de ALDRI få en dårlig historie! bla bla bla-blabla bla blablabla bla..."

Og når 4ern kommer, hva skal de gjøre da? Bruke AKKURAT samme historie som i 1ern?

Dessuten tror jeg faktisk at 3ern's historie kan bli litt tynn.

Lenke til kommentar

Er det noe MGS seiren er kjente for så er det de gode historiene. :D MGS1 var genial, MGS 2 var veldig bra tross alt den skuffende spillbarekarakteren Raiden, men historien hadde en grep rundt spilleren slik at man fortsatte å spille selv om det var en ny karakter.

Så ja jeg har stor tro på både MGS 3 og en ny eventuell MGS 4. "Hungry for some Snake" or what? :dribble::dribble:

Lenke til kommentar
[iC,13/02/2005 : 18:58] Nei, jeg har aldri sagt det, men etter hvert vil alle spill og filmer, om det kommer mange oppfølgere, få en mer og mer idiotisk og elendig historie.

 

Ikke kom her med sånne MGS-fanboy uttalelser som "Nei da! MGS Har super historie! Derfor vil de ALDRI få en dårlig historie! bla bla bla-blabla bla blablabla bla..."

Og når 4ern kommer, hva skal de gjøre da? Bruke AKKURAT samme historie som i 1ern?

Dessuten tror jeg faktisk at 3ern's historie kan bli litt tynn.

Dude var jeg deg ville jeg ikke kommet med slike uttalelser, pga ta foreksempel Final Fantasy serien. :p Hvor mange spill har det blitt utgitt gjennom årene? Kan ikke høre hva du sier. :p Poenget mitt er at Final fantasy spill har kommet på rekke og rad og aldri skuffet fansen. Dette er ikke Hollywood som spytter ut oppfølgere i et sett bare pga for at spillefilm nr. en tjente en haug med gryn. Dette er Kojima vi snakker om. Fans fra hele verden sender inn e-mail til Konami og forteller hva de likte/ikke likte og hva som kunne forbedres. ta foreksempel

MGS 2. Åpningssekvensen ble faktisk foreslått av en spiller som spilte MGS 1 og kom bare med et forslag og vips så ble det tatt med i spillet selvfølgelig med visse endringer. :D

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...