Gå til innhold

Minnetørke forsinker grafikkort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bestilte et Sapphire X800XT-PE kort hos flexi-data/komplett den 4/8, venter fremdeles... :(

 

Litt småkjipt når jeg har AMD 64 3500+, 1024MB 500mhz crucial ballistix og en raptor disk her som jeg bestilte på samme tid som kortet. Har et R9000 kort i maskinen nå, funker ikke akkurat å spille Doom 3.

Lenke til kommentar
Jeg bestilte et Sapphire X800XT-PE kort hos flexi-data/komplett den 4/8, venter fremdeles... :(

 

Litt småkjipt når jeg har AMD 64 3500+, 1024MB 500mhz crucial ballistix og en raptor disk her som jeg bestilte på samme tid som kortet. Har et R9000 kort i maskinen nå, funker ikke akkurat å spille Doom 3.

Husk at du har angrefrist da, dersom det skulle gå så lang tid at det er like greit å vente på neste "generasjon". :)

Lenke til kommentar

Rart det der ATW..

Vi fikk jo også høre at DDR-II var så mye billigiere å produsere og at det ville bli billigere en vanlig DDR, men jeg har ikke sett noe til det (ok, så har det ikke gått så lang tid heller da...).

 

Men som du sier ATW, Sløvt av produsentene, eller er det sløvt av nV-ATi som ikke sier ifra om at de MÅ ha brikker?

Lenke til kommentar

Satt faktisk å sjekket priser/lagerstatus på skjermkort i dag. Lurte veldig på hvorfor det hadde vært nærmest null endring på to-tre måneder. Fant ikke noe info om det på hw.no heller. Før nå :) Bra timing på artikkelen!

Er nesten glad jeg ikke har penger til å kjøpe nytt skjermkort enda.

 

Noen som vet hvordan det går med ATi sin produksjon av GPUer? De slet jo med å få tak i nok 10 lags PCB-kort (hva enn det er for noe). http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=8720

Lenke til kommentar

Dersom du legger inn en ordre på et GF6800ULTRA eller et x800xt kort hos en nettbutikk så vil du sannsynligvis få kortet tidligere enn den datoen som de skriver som ubekreftet.

 

Jeg har stått på venteliste kun i 1 uke før mitt POV6800Ultra nå er på vei. Bestille den 5.10.04 og i dag, 11.10.04 så ligger kortet i posten :D Hadde ubekreftet dato 01.11.04

 

Da jeg har snakket med netshop har de fortalt meg at de får inn kort hele tiden, men de har så mange bestillinger å levere at de går ut med en gang. Det beste sier de er å bestille og vente...

 

Gav meg avkastning iallefall :)

 

Ahh...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...