Gå til innhold

Santa Cruz-serien utvides


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ingen erfaring selv fra verken turtle beach eller santacruz, men ut ifra hva jeg har blitt fortalt og hørt etc er det veldig bra kort (vertfall turlte beach) med veldig bra lyd, MEN hvis jeg ikke tar helt feil legger disse produsentene mest vekt på musikkbruk til PC. Disse kortene passer fint til dem som liker å komponere musikk, mastre, etc via PCen.. Midi keyboard etc, MEN jeg tror ikke disse kortene er spesielt egnet til spilling. Men jeg vet ikke sikkert.

Lenke til kommentar
Turtle beach lager skjit bra kort til en billig penge. Men er det noen som selger dem her i norge? hakke jeg sett :(

Vet ikke nå, men er ganske sikker på at Turtle Beach ble solgt under et annet navn i Europa. De som hadde det før hvertfall fikk de med sin Dell PC (slik jeg fikk mitt), og derfor de fortsatt hadde navnet Turtle Beach Santa Cruz. En kompis av meg var på utkikk etter det kortet for det var veldig bra, og fant til slutt ut at de hadde annet navn på denne siden av havet. Men husker dessverre ikke hva de heter/het =)

 

Det er ingen Santa Cruz serie med lydkort. Bare første lydkortet fra Turtle Beach som heter Santa Cruz.

 

Har selv brukt Santa Cruz i flere år, og har vært veldig fornøyd med det, så om disse er en oppgradering, kan de absolutt anbefales :)

 

Selv bruker jeg nå M-Audio Revolution 7.1 som er det beste kortet jeg har hørt. Har man bra lydutstyr ellers, vil dette kortet komme godt med. Det har ikke støtte for en del ting, men det koster bare litt FPS, og man får mye bedre lyd, så er absolutt verdt det.

 

Noen tester:

 - Firingsquad

 - Hard Extreme

 - TechSpot

Endret av netrexx
Lenke til kommentar
Sonicfury er _nesten_ det samme kortet som det originale Santa Cruz (eller er det identisk?)

 

Test av Sonicfury

 

Men ja, hadde vert kult å fått sett test av disse kortene (kommer vel å kjøpe et uansett)

Det er nøyaktig det samme kortet.

 

Selv investerte jeg i et Videologic Sonic Fury kort, og innpakningen var fra Videologic mens på kortet sto det Turtle Beach Santa Cruz.

 

Dette kortet var ikke beregnet for musikkproduksjon, men mer som en konkurrent til SoundBlaster Live - et høykvalitets allround-kort for vanlig PC-bruk samt spill og filmtitting.

 

Ble vel ansett for å ha høyere lydkvalitet en SB Live.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...