Gå til innhold

Spillpirat fikk fire års fengsel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

lederen av razor1911 har altså klart å holde seg godt skjult fra autoritetene når det gjelder warez virksomheten, så er han dum nok til å starte massivt salg..smart..virkelig smart

 

btw, "operation buccaneer" er ikke kallenavnet på kun denne aksjonen.

bedre forklart : Operation Buccaneer is an ongoing international copyright piracy investigation and prosecution undertaken by federal law enforcement.

Endret av Slettet-80wCWpIM
Lenke til kommentar

Dette kan da umulig være den Razor1911 gruppa vi alle (elsker og) kjenner... Samtlige Razor1911 publikasjoner har jo påskrevet "If you like this game, BUY it" eller noe til tilsvarende effekt i nfo fila...

 

Overbevist om at Breen bare forsøker å gi seg et bedre rykte... Det er noe som ikke stemmer her.

 

"You're not paranoid if they really ARE after you"

 

(¨,)

Lenke til kommentar
AAAhhhhh!!!

Endelig.

 

Dette sier jeg pga at jeg har sett meg lei av piratspill.

HATER no-cd cracker, pga patche problemer o.l.

Så du har blitt lei av div vanskeligheter, og patche- problemer med cracker til piratkopiene dine, og derfor vil du nå plutselig ha jaktet ned de lager dem..?

 

Bare for å illustrere hvor dumt det høres ut:

---------------------------

Mann 1: "Hei, vil du ha noen stjålne, amatørklonede, mutant- appelsiner av meg, slik du pleier? Helt gratis... Bare hvis du har lyst på lissom..."

Mann 2: "Nja... Kanskje det. Takk, takk :)... Du er en fin fyr!"

 

Senere:

 

Mann 2: "Ah... Jeg er så dritt lei disse stjålne, muterte appelsinene (Som jeg ikke betaler en dritt for)... De er så vanskelige å lage juice av!"

 

Dagen etter:

 

(Mann 2 dreper Mann 1 med motorsaga si)

 

Mann 2: "Jadda!!!... Endelig fikk jeg drept det forbanna svinet"

 

The End!

---------------------------

men noen av releasene til disse gruppene har en "ferdigcracka" installasjon, slik at du ikke har tilgang på den orginale fila, så derfor hater jeg slike grupper.

"Ånaaai... De stinkende piratversjonene, som jeg gladelig lastet ned ulovlig og gratis, var ferdig- cracka!"

Ahh... ja, men da har du jo god grunn til å hate de som har laget dem... (De filene som du,uoppfordret og uten å tape noe som helst, har lastet ned)

 

Jeezes!

 

De finnes mange gode grunner for å ha noe imot piratkopiering og slike grupper, men det her er det noe av det mest usaklige tullpratet jeg har vært borti hele uka :)

Lenke til kommentar
Dette kan da umulig være den Razor1911 gruppa vi alle (elsker og) kjenner... Samtlige Razor1911 publikasjoner har jo påskrevet "If you like this game, BUY it" eller noe til tilsvarende effekt i nfo fila...

 

Overbevist om at Breen bare forsøker å gi seg et bedre rykte... Det er noe som ikke stemmer her.

 

"You're not paranoid if they really ARE after you"

 

(¨,)

Det er den Razor1911 gruppa.."If you like this game, BUY it" tror jeg det er DEVIANCE som setter på sine nfo`s, men det er jeg ikke sikker på..

 

Men poenget er vel at det ikke er gruppen som selger piratkopierte spill, men denne enkeltpersonen, som tilfeldigvis er leder for gruppen :D Mulig jeg tar feil her, men tror resten av gruppen velger å ikke støtte Breen..Men det de driver med er jo heller ikke lovlig akkurat :p

Endret av San_Lopez
Lenke til kommentar

...Dette sier jeg pga at jeg har sett meg lei av piratspill.

HATER no-cd cracker, pga patche problemer o.l.

....og derfor vil du nå plutselig ha jaktet ned de lager dem..?

 

Bare for å illustrere hvor dumt det høres ut:

---------------------------

Mann 1: "Hei, vil du ha noen stjålne, amatørklonede, mutant- appelsiner av meg, slik du pleier? Helt gratis... Bare hvis du har lyst på lissom..."

Mann 2: "Nja... Kanskje det. Takk, takk :)... Du er en fin fyr!"

 

Senere:

 

Mann 2: "Ah... Jeg er så dritt lei disse stjålne, muterte appelsinene (Som jeg ikke betaler en dritt for)... De er så vanskelige å lage juice av!"

 

Dagen etter:

 

(Mann 2 dreper Mann 1 med motorsaga si)

 

Mann 2: "Jadda!!!... Endelig fikk jeg drept det forbanna svinet"

 

The End!

---------------------------

men noen av releasene til disse gruppene har en "ferdigcracka" installasjon.....

"Ånaaai... De stinkende piratversjonene, som jeg gladelig lastet ned ulovlig og gratis, var ferdig- cracka!".....

 

Jeezes!

 

De finnes mange gode grunner for å ha noe imot piratkopiering og slike grupper, men det her er det noe av det mest usaklige tullpratet jeg har vært borti hele uka :)

HAHA!!

 

Artig "illustrasjon" :lol:

 

Men det var ikke slik jeg mente det.

Kom litt feil ut.

Jeg laster ikke ned så mange warez spill per år, pga isdn oppkobling i heimen, og jeg er på lan 1-3 ganger i året, og da sier det seg selv at jeg ikke har så mye mulighet for å skaffe meg pirat spoill.

Selvfølgelig kan jeg skaffe fra kamerater, men jeg "orker" ikke å bruke cd'er på slik dritt.

 

Det jeg egentlig mener, er at de _få_ gangene jeg laster ned/skaffer meg warez, så blir jeg irritert, men på den måten jeg skrev i første post, så virker det som at de er "den store røde mannen", men det er ikke det jeg mener.

Jeg mener bare at når de først ripper ett spill, hvorfor ikke gjøre det orndtlig?

Slik som jeg gjør med spilla mine, som jeg bare lager backup av til meg selv,

slik at jeg ikke trenger å bruke cracker og andre små ekkle ting.

 

Skjønner at de vil "reklamere" for seg selv med å legge på cracker, for det kan jo i et tillfelle være positivet for de, ikke at jeg ser hvordan dette kan vøre positivt da men :roll:

 

Så Nymfo- Olga: ikke vær for kjapp med å dømme medmennesker, vær så snill?

 

Edit: korta ned quoten litt

Endret av BrAtTeRn
Lenke til kommentar

" SUPPORT THE COMPANIES THAT PRODUCE QUALITY SOFTWARE!

IF YOU ENJOYED THIS PRODUCT, BUY IT! SOFTWARE AUTHORS DESERVE SUPPORT!!"

 

Dette sto i nfo-en til den siste 1911-releasen (hentet ikke ned spillet, så roa egga alle :)). Det står vel det i alle nfoene, uten at jeg har sjekket det.

 

Forøvrig så følger vel orginal exe-fila med i alle "seriøse" releases jeg har sett, og 1911 er vel "seriøse" aktører, så det er grunn til å roe hatet litt ;). (ps nok engang, det går an å vite slikt uten å downloade selv, så slipper vi flame-waren)

 

AtW

Lenke til kommentar
synes det hadde vært kjekt om linkene ble åpnet i nytt vindu..

Høyreklikk åp linkene da vel, og velg Open in New Window/Åpne i Nytt Vindu

eller musehjul i opera.. men det er ikke poenget mitt.

 

synes det er unødvendig.. alle andre linker her blir åpnet i nye vinduer (om jeg ikke tar veldig feil) og da går jeg på den blemma hver ****** gang jeg leser en artikkel (ihvertfall mange av de, er ikke åpne i nytt vindu). det er denne inkonsekvensen jeg blir litt matt av.

 

 

 

:shrug:

Lenke til kommentar
" SUPPORT THE COMPANIES THAT PRODUCE QUALITY SOFTWARE!

IF YOU ENJOYED THIS PRODUCT, BUY IT! SOFTWARE AUTHORS DESERVE SUPPORT!!"

 

Dette sto i nfo-en til den siste 1911-releasen (hentet ikke ned spillet, så roa egga alle :)). Det står vel det i alle nfoene, uten at jeg har sjekket det.

 

Forøvrig så følger vel orginal exe-fila med i alle "seriøse" releases jeg har sett, og 1911 er vel "seriøse" aktører, så det er grunn til å roe hatet litt ;). (ps nok engang, det går an å vite slikt uten å downloade selv, så slipper vi flame-waren)

 

AtW

Joda stemmer at det står det, jeg som tok feil..Orginalfilene er der, men cracken følger med..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...