Gå til innhold

Det neste Warzone-kartet er satt til Stillehavet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har spilt noe Cold War multiplayer på pc via crossplay med kompiser som har Xbox. Syns det var gøy, men føler at de syntes ikke det var like gøy å spille imot spillere med tastatur å mus med stor sikte fordel.

Sku likt å sedd muligheten for å kunne spilt online med kompiser på xbox, selv brukt kontroller og søkt opp for å spille bare mot spillere med kontrollere.

Lenke til kommentar

Er fullstendig enig med at det burde være mulig å ikke spille crossplay.

Det at mus og tastatur har fordel kan diskuteres, fordi "aim-assist" i warzone er så ekstrem at det like gjerne kan kalles cheat. Man kan løpe inn i et rom med fiende, og man kan egentlig bare trykke på skyte knappen og lukke igjen øynene. Aim assist snaps on target uansett. Dette har blitt bevist av flere og har selv prøvd det. Duell i et rom mellom konsoll og PC så vinner konsoll hvis spillerne er like gode. DrDisrespect har vist eksempler på dette flere ganger. Zlaner har selv sagt at han ikke ville ha hatt så mange kills har det ikke vært for aim assisten som han har på konsoll.

Lenke til kommentar

Det er mange, mange år siden jeg spilte KBM, derimot har jeg spilt nå veldig mange år med spake. Denne sagnomsuste aimassisten merker jeg ikke en pøkk av. Spiller helt likedan med KBM, selv om den aimen er saabla rusten. Så konklusjonen er at aimassist er særdeles sterkt overdreven whine fra folk på pc/konsoll med KBM.

Derimot vil jeg påstå at de som aldri la bort pcn, som jeg, har en eventyrlig stor fordel mot de som spiller med spake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...