Gå til innhold

FØRSTEINNTRYKK: Som hånd i MOBA-hanske


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hatt det mye morro i dette spillet så langt. Sliter litt med ytelsen på min Switch i spillet, men lurer på om det faktisk handler mer om min Switch enn spillet ettersom det ser ut til at andre ikke har nevneverdige problemer bortsett fra i menyen. Spent på å se hvordan Unite utvikler seg. Interessant nok så er det varigheten på kampene som gjør at jeg spiller dette. I LoL og Dota 2 blir kampene alt for lange for min del, dessverre.

Lenke til kommentar
Sitat

Det går imidlertid rykter om at man kan kjøpe seg små fordeler gjennom gjenstander pokémon kan holde i kamp;

Når dere sitter og skriver anmeldelser, eller 'førsteinntrykk' som dere og kaller det, syns jeg det er helt naturlig at dere faktisk setter dere inn i hva som tilbys, hvor nødvendig det er og hvor stor P2W fordel man får av mikrotransaksjoner i spill som dette.

Dette burde være en ganske smal sak å formulere deres egne meninger om, istedet for den vage formuleringen vi leser her, hvor jeg får inntrykk av at skribenten har en sinnsvak agenda om å uskyldiggjøre og 'spille ned' hvor P2W dette spillet er ved å kalle det 'rykter'.

Spillere som er villige til å kaste hundrevis av dollars bort på dette får enorme statbonuser.  I spill i denne sjangeren betyr det at man får en snøballeffekt fra første sekund etter en match har startet, som det enkelt og greit er umulig for motstanderspillerne å hente inn igjen.

https://youtu.be/xyRFGxncuAk

Endret av Couchfighter
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Artikkelen er oppdatert med et lengre avsnitt om muligheten for å kjøpe seg fordeler. Som jeg skriver oppleves det ikke som noe som kommer til å gjøre seg gjeldende utenom helt ekstreme tilfeller. Men det virker unødvendig og gir definitivt en ekkel ettersmak som kan komme til å ødelegge noe for spillegleden i tvilstilfeller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...