Gå til innhold

Norske Mørkredd kåra til årets nordiske spel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hjarteleg til lykke med prisane til Hyper Games!

Samstundes stussar eg over at ikkje Helheim Hassle har blitt nominert til ein einaste pris her. Eg trur at det var slik at vinnarane i dei ulike kategoriane i Spillprisen, blei automatisk den nominerte for samsvarande kategori i Nordic Game Awards. Så enkelt er det altså ikkje?

(Eg ser også at «Best Fun for Everyone» har to norske nominerte.)

Lenke til kommentar
bat-fan skrev (2 timer siden):

Hvorfor er ikke best nordisk gameplay en kategori? Mens ting som kunsten og teknologi er faktorer, virker som om de som deler ut prisen ikke er så glad i å faktisk spille spill.

Den prisen som du etterlyser, heiter «Best Game Design», og Hyper Games vann den prisen denne gongen for gameplayet i Mørkredd.

Meir presist uttrykk for game design er gameplay design.

Endret av Kindleguy
upresis formulering
Lenke til kommentar
bat-fan skrev (11 timer siden):

Jeg mente combat. Det er meget skuffende at de ikke erkjenner combat som den viktigste delen av alle spill. 

OK... Ikkje alle spel har kampsystem. Alle har i alle fall ikkje simulering av fysisk kamp. Mørkredd er til dømes eit puzzle-/gåteløysingsspel. Uansett er det du er ute med i Best Game Design. Combat er altså ein del av gameplay design, men er ikkje alltid med. Gameplay er også system for å fjerne hinder i ei hinderløype, eller plassere og styre bygningar mest optimalt i eit bybyggespel.

Eg trur det blir gitt ut for få spel i Norden, i alle fall i kvart enkelt land der separat, til å ha pris for beste spel for kvar sjanger, som til dømes beste combat-/slåsskampspel.

Endret av Kindleguy
Lenke til kommentar
Kindleguy skrev (14 timer siden):
Kindleguy skrev (2 timer siden):

OK... Ikkje alle spel har kampsystem. Alle har i alle fall ikkje simulering av fysisk kamp. Mørkredd er til dømes eit puzzle-/gåteløysingsspel. Uansett er det du er ute med i Best Game Design. Combat er altså ein del av gameplay design, men er ikkje alltid med. Gameplay er også system for å fjerne hinder i ei hinderløype, eller plassere og styre bygningar mest optimalt i eit bybyggespel.

Eg trur det blir gitt ut for få spel i Norden, i alle fall i kvart enkelt land der separat, til å ha pris for beste spel for kvar sjanger, som til dømes beste combat-/slåsskampspel.

 

Alle de best spillene som noengang som, doom-trilogien, Half-life, Quake, Halo-serien, F.E.A.R. 1 trilogien er basert på combat gameplay. Det er ingen gåtespill som faktisk er morsomme til og spille ikke engang Portal er gøy. 

Lenke til kommentar
bat-fan skrev (2 timer siden):

Alle de best spillene som noengang som, doom-trilogien, Half-life, Quake, Halo-serien, F.E.A.R. 1 trilogien er basert på combat gameplay. Det er ingen gåtespill som faktisk er morsomme til og spille ikke engang Portal er gøy. 

I alle spela som DU liker best, ser kampelement ut til å vere viktig, og det er heilt fair, men det er jo ikkje alle spel som er slik og det finst mange som har heilt annan smak enn du. Det finst jo mange folk som synest at gåtespel er gøy, for dei synest det er spennande og utfordrande.

Sjølv liker eg rollespel, men synest det er meir spennande med vanskelege dilemma i dialogar enn ein slåsskamp for å slå ned ein tilfeldig bad guy, men er lov å like det også. Det finst spel for ein kvar smak der ute.

Kva er dine favorittspel frå dei ulike nominerte spela ovanfor, forresten?

Endret av Kindleguy
  • Liker 1
Lenke til kommentar
bat-fan skrev (3 timer siden):

Alle de best spillene som noengang som, doom-trilogien, Half-life, Quake, Halo-serien, F.E.A.R. 1 trilogien er basert på combat gameplay. Det er ingen gåtespill som faktisk er morsomme til og spille ikke engang Portal er gøy. 

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_best-selling_video_games

Den listen sier egentlig mer enn nok. Men det er flott at du har det gøy med spillene du liker og sjangeren du liker, det er akkurat det spill er til for og derfor det også er så vanvittig mange i alle mulige kategorier :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Kindleguy skrev (2 timer siden):

Kva er dine favorittspel frå dei ulike nominerte spela ovanfor, forresten?

Det er de eneste spillene jeg bryr om meg om, alle de andre spillene jeg har spilt har jeg glemt eller syns er kjedelig. Jeg har veldig høye krav til spill. Hvis jeg merker at et spill er kjedelig eller ikke min stil så refunderer jeg de meg en gang. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...