Gå til innhold

Hevder Bethesda bevisst ødela for Rune II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

-----

- Det er tydelig at noe skurrer her i måten det ble gjort på...

Selv har jeg aldri spillt spillet, hverken "Rune Nr.1." eller "Rune Nr.2.".

Men av det jeg har sett av disse så kan jeg bare konkludere med at det hele blir en høyst relativ smaksak hvor vidt denne Serien er/eller potensielt sett kan være en direkte eller indirekte trussel for "TES"-serien av spill.

Uansett sjanger, siden det har veldig mye å si hvilket Univers det her er snakk om og den underliggende historien der til i så måte.

-----

Greit nok at "RPG" er "RPG", men det blir alikevvel feil her (..., i hvert fall i mine øyne, ...) å kalle en Spade for en Spade.

Selv har jeg brukte argumenter som...

"Du liker jo "RTS"-spill" som "Dune"-serien og/eller "Command and Conquer"-serien, Hvorfor er du så imot "WarCraft"-serien?"

Helt til at en tanke slo meg...

"Selv er jeg stor fan av både "Dune"-serien og "Command and Conquer"-serien, både fordi dem begge hvodesakelig er "RTS"-spill. Men også fordi jeg liker Universet og den underliggende historien i dem begge. Så selv om at jeg har spillt "StarCraft"-spillene så må jeg ærlig innrømme det at det Unviverset og den Underliggende historien ikke fallt like mye i smak som de to første. Det er ikke dermed sagt at dem er hverken direkte eller indirekte dårlige, eller dårligere spill enn de to først nevnte spill-seriene. Men at det er en subjektiv smaksak."

-----

Men som sagt og nevnt innledningsvis...

Det virkelig skurrer her hvordan det hele ble gjort og behandlet rundt disse spillene, og da særlig "Rune Nr.2.".

Det er ikke til å komme unna at det hele lukter av favorisering fra Bethesda's og ZeniMax Media's side.

Det kan ikke direkte sammenlignes med et "First Born"-scenario, men i prinsipp så ligner det her veldig.

-----

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...