Gå til innhold

ANMELDELSE: Streets of Rage 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har selv fått 10-12 timer med pur beat'em'up glede ut av SoR4.  Dette er i mine øyne en på alle måter verdig oppfølger i Streets of Rage serien, har null å utsette på gameplay, grafikkstil eller lyd.  Men det er litt kort,  må si meg enig med anmelder der.  Når man har gått igjennom storyen et lite knippe ganger og jeg ønsker mer å bryne meg på i dette spillet, er man allikevel 'ferdig', med mindre man er tent på å gå igjennom de 12 banene igjen og igjen på stadig høyere vanskelighetsgrader.  PVP greiene er muligens gøy men ikke helt min greie i et spill som dette.  Håper det kommer mer innhold!

Må forresten legge til, har spilt litt 2 spiller online coop, spillet støtter merkelig nok ikke online 4 spiller coop. Med mindre man bruker Steam Remote Play Together for å emulere 4 spiller local coop.. Det prøvde vi med 3 kompiser, og det funka sjokkerende bra!  Veldig imponert over hvor greit det så ut og samtidig streamet til 3 spillere som alle hadde så og si null input lag.  Anbefales å prøve ut for de som har kompiser man kan dra med seg!

Endret av Couchfighter
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Street of Rage 4 er inkludert i Gamepass for Xbox og PC hvis noen har det og lyst til å teste ut spillet.

Er for øvrig et Xbox Play anywhere, så man kan spille det på Xbox og Windows 10 hvis man kjøper det digitalt på Xbox eller Windows Store. :)

Endret av TheMoose
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har lyst å spille dette, men har et problem, noen som kan hjelpe?

 eg har lastet ned spillet på dataen min via Game pass og eg får opp intro cut scenen, men når den er ferdig bare lukker spillet ? 

Har prøvd å avinstallere og installere på nytt igjen, til ingen nytte. 

Noen tips til å få det opp å kjøre



 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...