Gå til innhold

TEST: Endgame Gear XM1 White


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må innrømme at jeg var skeptisk da jeg bytte til denne fra Rival 300, men den ligger overraskende godt i den store hånda mi, glir lett og har ypperlig presisjon. Her er det lite å klage på og jeg vil påstå den er mer allsidig enn 300-en. Savner ikke RGB og den hvite er  unektelig pen å se på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
icc skrev (27 minutter siden):

Må innrømme at jeg var skeptisk da jeg bytte til denne fra Rival 300, men den ligger overraskende godt i den store hånda mi, glir lett og har ypperlig presisjon. Her er det lite å klage på og jeg vil påstå den er mer allsidig enn 300-en. Savner ikke RGB og den hvite er  unektelig pen å se på.

Personlig har eg sett penare mus...

Lenke til kommentar

Er dette en mus for høyrehendte eller er den for begge? Hadde vært kjekt om slik info også hadd blitt med i anmeldelser, da jeg som venstrehendt ikke helt har behov for å lese tester om mus jeg ikke kan bruke  ?

Lenke til kommentar
Pallehysa skrev (På 18.4.2020 den 14.29):

Personlig har eg sett penare mus...

Så bra, dette med smak er veldig subjektivt. 

Gjest skrev (På 20.4.2020 den 0.25):

Er dette en mus for høyrehendte eller er den for begge? Hadde vært kjekt om slik info også hadd blitt med i anmeldelser, da jeg som venstrehendt ikke helt har behov for å lese tester om mus jeg ikke kan bruke  ?

Tror det skal gå fint da den er helt lik i form på begge siden, forutenom side-knappene da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...