Gå til innhold

Vil arbeidsgiver bli kvitt deg? Dette må du gjøre [Ekstra]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 6 måneder senere...
geir__hk skrev (På 9.4.2020 den 13.22):

Hvordan skal jeg kunne vite det, basert kun på overskriften ?

Det blir litt sånn som VG+ holder på til tider,  å spille på folks frykt for å selge et produkt.

Det var da fælt til klaging. Du er klar over at VG Media ikke eier TU Media, sant? Du trenger ikke å oppkonstruere problemer. Det er også mulig å prøve seg på et midlertidig abonnement hos TUM til 1 kr, og se selv. Visst selv ikke det hjelper, kan du alltids sende en e-post til TUM, og be de lage 500 ord lange overskrifter. 

Endret av Memento scientiam
Lenke til kommentar
geir__hk skrev (På 9.4.2020 den 13.22):

Hvordan skal jeg kunne vite det, basert kun på overskriften ?

Det blir litt sånn som VG+ holder på til tider,  å spille på folks frykt for å selge et produkt.

Hva med å heller la være å uttale seg om ting man ikke vet noe om. Det er rimelig spesielt å uttale seg om artikkelens innhold når du åpenbart ikke har lest artikkelen...

Lenke til kommentar
geir__hk skrev (På 9.4.2020 den 13.22):

Hvordan skal jeg kunne vite det, basert kun på overskriften ?

Det blir litt sånn som VG+ holder på til tider,  å spille på folks frykt for å selge et produkt.

Media er en bedrift. Ikke en veldedig organisasjon. Dem lever av klikk og abonnenter 

Lenke til kommentar

Oj det var da voldsomt til negativ respons, har jeg trykket på feil knapp her? Og så kommer all negativ respons samtidig - så lenge etterpå?

Siden responsen er som den er og kanskje trenger en oppklaring, kan jeg forøvrig nevne at jeg innestår for det jeg har skrevet. Artikkelens overskrift synes for meg åpenbart myntet på mennesker som er kommet i en vanskelig livssituasjon, noe jeg mener skal og bør utfordres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...