Gå til innhold

Foto

The Division 2 introduserer en ny klassespesialisering

4 svar i denne tråden

#1 akelbo

akelbo

Skribent, Gamer.no

• Medlemmer
  • 2 055 innlegg
  •   31. mars 2014

Skrevet 4. juni 2019 - 06:27

tctd2_screenshot_pc_4k%20%286%29_350777.

Gunner-spillere tåler en trøkk og bruker en minigun for å meie ned all motstand.

The Division 2 introduserer en ny klassespesialisering
  • 0

#2 Rookie_NO

Rookie_NO

Bruker

• Medlemmer
  • 2 814 innlegg
  •   16. oktober 2003

Skrevet 4. juni 2019 - 10:48

Too little, too late for min del.
The Dvision 2 har en fantastisk reise fra 1-30, men end-game er særdeles manglende slik det står nå. Har logget inn og spilt ca 1 time i mai. Det er rett og slett ingen fornuftig progresjon ut over å håpe på at rett våpen/rustning dropper med akkurat det oppsettet du ønsker. Når du så dykker ned i matematikken og innser at du vinner i lotto før du er i nærheten av å ha et "perfekt" build, så forsvinner all lyst til å spille...
  • 0

#3 Guybrush 3pwood

Guybrush 3pwood

Bruker

• Medlemmer
  • 498 innlegg
  •   11. januar 2017

Skrevet 4. juni 2019 - 14:47

The Dvision 2 har en fantastisk reise fra 1-30, men end-game er særdeles manglende slik det står nå. Har logget inn og spilt ca 1 time i mai. Det er rett og slett ingen fornuftig progresjon ut over å håpe på at rett våpen/rustning dropper med akkurat det oppsettet du ønsker. Når du så dykker ned i matematikken og innser at du vinner i lotto før du er i nærheten av å ha et "perfekt" build, så forsvinner all lyst til å spille...

Helt enig i altdet du skriver. Sluttet også brått å spille
  • 0

#4 Tåka

Tåka

Bruker

• Medlemmer
  • 1 163 innlegg
  •   18. mars 2002

Skrevet 5. juni 2019 - 06:17

Spilte til lvl 27 så var det brått slutt syntes spillet er alt for repiterende og kjedelig så det var egentlig ganske kult først men blir fort lei!
  • 0

#5 Thomas Theodorsen

Thomas Theodorsen

Bruker

• Medlemmer
  • 3 innlegg
  •   31. mai 2019

Skrevet 5. juni 2019 - 08:59

Helt enig i altdet du skriver. Sluttet også brått å spille

Jeg brukte raskt 100 timer i spillet, men som vi alle ser ut til å være enig i, det er ingen god grunn til å fortsette etter ett visst punkt...
  • 0

0 bruker(e) leser denne tråden

0 medlemmer, 0 gjester, 0 skjulte brukere