Gå til innhold

Dette skal være nye OnePlus 7 Pro


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Jeg vurderte å kjøpe den selv, men når jeg fikk se prisen ombestemte jeg meg.

 

Så to Finn-artikler under en time etter salget startet. Prisene var 12.000 og 14.500, men de er slettet nå. Tok et skjermbilde av den til 12.000 da.

Er en til 13 999, - nå på finn

 

Latterlig pris.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt

Jeg rakk å kjøpe den igår, trodde jeg. 

 

"

Kjære kunde,

Henviser til din bestilling av OnePlus 7 Pro Blackbox Limited Edition hos oss. Det var dessverre slik at vi hadde et ekstremt pågang når den ble sluppet, og det var som vi opplyste om på varen, dessverre noen som ikke rakk å bestille blant de 50 første, selv om de fikk fullført sin ordre.

Vi har dessverre ikke nok til å dekke din ordre. Varen er derfor kansellert og vi beklager dette. Avhengig av din betalingsmetode, vil reservasjonen på kortet oppheves, ellers vil det ikke genereres noen faktura på din ordre. "

 

 

Kanskje like greit, har ikke bruk for den egentlig.

Lenke til kommentar

Så to Finn-artikler under en time etter salget startet. Prisene var 12.000 og 14.500, men de er slettet nå. Tok et skjermbilde av den til 12.000 da.

 

Der var det definitivt lureri, ingen som fikk svar om de fikk eller ikke før i dag.

 

 

Jeg rakk å kjøpe den igår, trodde jeg. 

 

"

Kjære kunde,

Henviser til din bestilling av OnePlus 7 Pro Blackbox Limited Edition hos oss. Det var dessverre slik at vi hadde et ekstremt pågang når den ble sluppet, og det var som vi opplyste om på varen, dessverre noen som ikke rakk å bestille blant de 50 første, selv om de fikk fullført sin ordre.

 

Vi har dessverre ikke nok til å dekke din ordre. Varen er derfor kansellert og vi beklager dette. Avhengig av din betalingsmetode, vil reservasjonen på kortet oppheves, ellers vil det ikke genereres noen faktura på din ordre. "

 

 

Kanskje like greit, har ikke bruk for den egentlig.

 

 

her var jeg litt heldigere visst

 

"

Kjære kunde,

Henviser til din bestilling av OnePlus 7 Pro Blackbox Limited Edition hos oss. Vi har gleden av å informere deg at du var en av de 50 heldige som bestilte tidsnok og vil få din ordren som du har bestilt. 

 

Vi har ikke fått noe bekreftet info på eksakt når den vil ankomme, men den vil bli sendt fra oss slik at den skal ankomme så nærme som lanseringsdatoen som mulig, som er 21 Mai. 

 

Om du har ytterligere spørsmål, så kan du bare svare på denne eposten, eller kontakte vårt kundesenter. 

 

Ønsker deg en flott helg!

 

"

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...