Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Valg av tilhenger


Adyrha

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å kjøpe meg ny tilhenger men er noe usikker på hvilket merke man skal velge.. jeg ser på gaupen d2030n, tysse 6303 og brenderup 4310. Skal ha høykarmer( event. Nettinggrind), proff presenning og verktøykasse.

Hva er fordelene/ulempene med de forskjellige hengerne. Prismessig er de bra lik foruten tysse sin som er ca 4000 dyrere..(mulig det er kampanjepriser på de andre. )

Alle synspunkter/alternativer mottas med takk..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

BK henger er ganske grei. Vi har en med 1000 kg nyttelast og hjul montert på underside. Sidekarmer kan legges ned på denne modellen. Det er ganske nyttig. Eksempelvis kan gaffeltruck komme til fra siden med terassebord. Hengeren kan også tippes så det er lett å få ATV og plentraktor oppi. Bra med surrekroker.

 

Minus:

Hjørnestolper er lett å miste. (Få med et par i reserve. ) Burde vert festet med wire eller noe.

 

Ledning har en multikontakt mitt under som lett løsner. Må teipes godt.

 

Vi fikk byttet bunnplate på garanti. Flasset.

Lenke til kommentar

Har en litt enklere variant av den Gaupen-hengeren med glassfiberlokk, som leies ut til nabolaget når den ikke er i bruk av oss. Veldig fornøyd med den kvalitetsmessig. Jeg vil tro at alle tre er greie - og ganske like, men det er verdt å vurdere nærhet til forhandler i forhold til reservedeler evt service.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...