Gå til innhold

Har du fått med deg at forumet snart skal oppgraderes?
Se vår siste utviklingsdagbok her: Utviklingsdagbok #3 - Mer om aktivitetsstrøm og kalenderarrangement

Foto

I Hitman 2 kan du konkurrere direkte mot en annen spiller

2 svar i denne tråden

#1 akelbo

akelbo

Skribent, Gamer.no

• Medlemmer
  • 2 111 innlegg
  •   31. mars 2014

Skrevet 15. oktober 2018 - 05:21

HITMAN2_Ghost_Mode_Knife.300x169.jpg

Førstemann til fem likvideringer.

I Hitman 2 kan du konkurrere direkte mot en annen spiller
  • 0

#2 Mithridates VI

Mithridates VI

Bruker

• Medlemmer
  • 446 innlegg
  •   23. mars 2011

Skrevet 15. oktober 2018 - 18:08

Hitman 2. Teit navn. Jeg liker når spillserier fortsetter å bruke tallnavn hvis de har brukt det, slik som Final Fantasy XVII, Dragon Quest XI, Might & Magic VIII og Civilization VI. Om utgiverne synes det blir får traust så har jeg forståelse om det kutter tallet og bare gir spillet et nytt navn. Men denne trenden med å prøve å late som om de nye spillene er ferskere enn de er med å bruke om igjen de gamle navnene synes jeg lite om.

Dette innlegget har blitt redigert av Mithridates VI: 15. oktober 2018 - 18:15

• 0

#3 kodama

kodama

Bruker

• Medlemmer
  • 40 innlegg
  •   11. desember 2014

Skrevet 17. oktober 2018 - 09:10

Hitman 2. Teit navn. Jeg liker når spillserier fortsetter å bruke tallnavn hvis de har brukt det, slik som Final Fantasy XVII, Dragon Quest XI, Might & Magic VIII og Civilization VI. Om utgiverne synes det blir får traust så har jeg forståelse om det kutter tallet og bare gir spillet et nytt navn. Men denne trenden med å prøve å late som om de nye spillene er ferskere enn de er med å bruke om igjen de gamle navnene synes jeg lite om.

Jeg følte det samme angående Red Dead Redemption 2, siden de kunne godt fulgt opp med navne-formatet fra Red Dead Revolver-Redemption-R-et eller annet. Hitman er veldig likt, men jeg skjønner hvorfor de går for "2" istedet, siden de vil skille serien vekk fra de øvrige titlene, som et symbol på at serien har en ny retning de følger.
  • 0

0 bruker(e) leser denne tråden

0 medlemmer, 0 gjester, 0 skjulte brukere