Gå til innhold

TEST: SteelSeries APEX M750 TKL


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Ein bør vere over gjennomsnittleg interessert i RGB for å investere i SteelSeries M750 TKL."

 

Jeg tviler at det blir "lett" å programmere, jeg hadde likt at rgblyset hermet fargene på bakgrunnsbildet.

Nå har jeg noe blått/hvitt bakgrunnsbilde og da hadde det vært überkewlzt å ha noe slikt på tastaturet.

 

Skulle hatt micro-/c-usbkontakt på undersiden, da kunne en byttet kabel når det ble slitt.

Lenke til kommentar

Anbefaling til et litt kompakt, mekanisk tastatur UTEN en haug med RGB-lys for oss litt aldrende gamere?

Cooler Master Masterkeys Pro S bruker jeg i dag. Er veldig fornøyd men den. Helt plain og ikke noe flashy RGB. Vært driftsikker de 2-3 månedene jeg har brukt det. Kan være dette selges i RGB utgave også så vær varsom :)

Endret av Peteguy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Anbefaling til et litt kompakt, mekanisk tastatur UTEN en haug med RGB-lys for oss litt aldrende gamere?

 

Orbis Anne PRO (ebay/AliExpress)

Vortex POK3R

Mistel Barocco

 

Har hatt alle, og er svært fornøyd med brukeropplevelsen til samtlige :) Anne pro kommer kun i rgb utgave (som forøvrig enkelt kan slås av) de to andre kommer i utgave med eller uten rgb

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...