Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når åpner man seg helt opp for en flørt/kjæreste?


Anbefalte innlegg

Jeg har en kriminell bakrunn (bedrageri) og har sittet i fengsel en stund pga. det. Har også en stor gjeld fra den saken som jeg prøver å nedbetale nå. Den saken har også fått sosiale følger av at jeg har mistet alle mine venner med årene siden jeg ble deprimert og stengte meg selv inne.

 

 

Nå er jeg på Tinder og har ett par stykker som har lyst å møte meg, og det virker som de vil noe mer enn kun ONS. Jeg vil gjerne være i et forhold, men har INGEN erfaring med å være i et forhold. Jeg er litt redd for å møte de, for da vil de etterhvert finne ut at jeg ikke har en eneste venn, og det kan jeg tenke meg får dem til å tenke sitt..

 

 

Når bør man åpne opp om at man ikke har så mange venner irl selv om man har 200++ på facebook? Og når bør man åpne opp om den mørke fortiden?

 

På første møte? Etter 2 uker? 1 måned? 3 måneder? Når man blir sammen?



Anonymous poster hash: 593f8...cca
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gjeld er nok for de fleste en større turnoff enn vennekretsen din (eller mangel på sådan) men sålenge du er ærlig tidlig så får du i det minste filtrert bort de som er uaktuelle før det smerter.

 

Kjæresten min har ingen venner.

(Det hun kaller venner er relasjoner jeg kaller "bekjentskap"). Det skremte ikke mer bort. Jeg tenkte egentlig ikke noe særlig på det i det hele tatt. Hun ga beskjed om dette før jeg møtte henne.

 

Det har blitt et større problem i senere tid ettersom det har endt med at jeg flyttet fra min by og mine venner til hennes tettsted og siden hun ikke har noe nettverk for meg å skli inn i så er det bare meg og henne - og hennes familie som hun bruker til å sosialisere seg, men som ikke tilfredsstiller mitt behov.

 

Facebook betyr ingenting. Folk som tar antall venner på fb med i en slik beregning bommer kraftig.

Jeg ville ikke bekymre meg så mye om jeg var det og heller sneket det inn i en samtale tidlig - at du ikke har noe særlig nettverk, men gjerne vil ha det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Som så ofte ellers så er det neppe noen fasit. Det er forståelig at dette er vanskelig for deg å prate om, forhåpentlig møter du noen som møter deg på fortida di. Ta det på feelingen, men ikke vent for lenge. Forøvrig må jeg si at det står respekt av at du søker å rette opp dårlige valg. Det kan du være stolt av, selv om ikke alle damer vil like de tinga.

Endret av Aiven
Lenke til kommentar

Har gjeld på rundt 800.000 kr igjen.. Så er mange mange år til jeg er gjeldsfri. Huskjøp blir liksom ikke aktuelt heller på lang tid. Så det er nok en stor turnoff hos damer når de får vite det..

 

 

Anonymous poster hash: 593f8...cca

Ja, det er en del gjeld, men det er overkommelig hvis du jobber hardt. Det er helt sikkert turnoff for en del damer, men hvis du finner noen som kan se forbi det, så vet du i hvert fall at de er sammen med deg pga deg, og ikke bankkontoen din.

 

Hvis jeg hadde vært i dine sko, ville jeg vært ærlig fra begynnelsen. Det vil nok kanskje ta lengre tid før du kommer i et forhold på den måten, men forholde vil ha en større sjanse for å vare. For mange damer er ærlighet et turnon.

Endret av RRhoads
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...