Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan gå frem


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir du avvist er hun ikke vært tiden din uansett, kjør på!

Nettopp.

Det poenget er ekstremt viktig og samtidig hva de aller fleste virker til å helt misse. Spør du enkelte her inne på forumet så vil de komme med en lang liste av ting du skal gjøre for å lure noen til å like noen som ikke er deg.

 

Hele poenget med en kjæreste er jo nettopp å finne noen som liker deg og ikke noen du later som du er.

 

Greit nok hvis du bare vil knulle, men hvis du stiller så svakt at du må ty til løgner og manipulasjon for å få deg et ligg er det bedre å være ærlig med både deg selv og dine partnere ved å justere ned målgruppen din. Da kan det tilogmed hende at man finner en samlivspartner ved et uhell.

 

Så kort sagt; si hva du vil ha, gå for det og ikke la frykt for avvisning stoppe deg. Det er ikke farlig å få et nei og du vil angre mer på ting du ikke gjorde enn ting du gjorde.

Endret av Invader Zim
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sier meg fult enig med deg Invader! Det ser ut som vi er like gamle ( ut i fra din forrige tråd, blir 18 på mandag) eventuelt er du et år eldre enn meg Djj99. Bruk tiden på kose deg og sosialisere deg ute på fester osv om du ikke gjør det fra før. Om hun eventuelt har sagt nei så glemmer du hun og lever livet videre så kan jeg nesten love deg at det dukker opp en jente i fremtiden. Bruk tiden på å bygge nettverk! Må ikke glemme skolen også men nå tenkte jeg selvfølgelig utenom det til de som lurer. Hvis hun har sagt ja så ønsker jeg deg lykke til! Hva enn du gjør så ber du ikke hun ikke ut på kino. Jeg ville foretrukket noe mer "intenst" som bowling osv men det spørs hva hun liker å gjøre. Gjør noe der dere får mulighet til å snakke sammen mens dere holder på med aktiviteten.

Endret av flamethower1234
Lenke til kommentar

Nå er jeg 18, så ca samme alder som dere. For å si det sånn. Få rett og slett til "tæl". Spør henne direkte - aviser ho deg, da vet du at det er dødfødt.

 

Vis at du har selvtillit, men ikke vær cocky. Begge deler er ekstremt turn-off. Be henne gjerne ut, en koselig tur osv. Spør ho om å ta med noen, så sier du at du vil gjerne det skal være dere to, da skjønner ho tegningen.

 

Utesteder funker ikke, fest kan funke, bare kontroller deg mtp. Alkoholforbruk. Lett å drikke for mye. :-p

 

Utseende er ikke alt, men er du hyggelig, omtenksom og har håret samt. Klærene på stell så er du på ditt beste - dvs. Ikke kle deg som en boms, vis du bryr deg litt om egen utseende.

 

Dette er tips fra mine venninner. ;)

 

Nå er jeg singel etter nesten to år i forhold, og har plukket med meg et par ting.

 

Jeg syntes f.eks båtturer, eller tur med bikkjene var ekstremt koselig for oss. Men avhenger av interesser.

 

Nå er jeg på nattevakt, og en god dose trøtt, men håper dette hjeper litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...