Gå til innhold

E-SPORT: Her er kampdatoene i Telenorligaen høsten 2018


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Flaut å ikke ha fortnite og pu

 

Hvordan mener du en liga skal fungere i disse spillene, og hvordan mener du man skal få til en evnt. offline finale?

Er flere organisasjoner og klubber som har fått tilsendt custom match keys fra Epic. Så en søknad fra "Europas Største Esport Liga" er vel av interesse :)

Lenke til kommentar

Er flere organisasjoner og klubber som har fått tilsendt custom match keys fra Epic. Så en søknad fra "Europas Største Esport Liga" er vel av interesse :)

Du svarte ikke på spørsmålet mitt, det er relativt simpelt å arrangere turnering, liga er ett helt annet format og har mye flere utfordringer.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Flaut å ikke ha fortnite og pu

 

Skjønner at det er ønskelig. Men TelenorLigaen er åpen for alle, og hvis Fortnite skulle blitt med snakker vi 500-1500 lag. Den som hadde fått jobben med å arrangere ligaen ville hatt det som fulltidsjobb og måtte holdt på fra mandag-søndag. Så per dags dato vil jeg si det er urealistisk.

Lenke til kommentar

 

 

Flaut å ikke ha fortnite og pu

 

Hvordan mener du en liga skal fungere i disse spillene, og hvordan mener du man skal få til en evnt. offline finale?

Er flere organisasjoner og klubber som har fått tilsendt custom match keys fra Epic. Så en søknad fra "Europas Største Esport Liga" er vel av interesse :)

Vi ønsker å gjøre mye med Fortnite på Gamer.no, men før spillet kan bli en del av Telenorligaen må vi gjøre oss nødvendige erfaringer ved å arrangere frittstående turneringer. For øyeblikket har vi for mange ubesvarte spørsmål knyttet til selve gjennomføringen.

 

Vi har lenge vært i dialog med Epic om egne Fortnite-servere, slik at vi kan komme i gang. De behandler dessverre Youtubere, streamere og klubber helt annerledes enn oss arrangører. Og tro meg: Jeg har fortalt hva vi driver med og hva vi kan tilby dem i Norge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...