Gå til innhold

WP.org - Informasjonsfooter/plugin - Hestia theme


Anbefalte innlegg

Jeg ønsker et tilfredsstillende kontaktskjema i bunn av alle artiklene mine (innlegg), som inkluderer informasjon om meg og selskapet mitt, lokasjon, bilde osv..

Jeg har benyttet plugin "Pirate forms" og fått en fint skjema i bunn av front-page, men får det ikke til i innleggene mine.

 

Jeg ønsker å ha dette på alle artikkelsidene (innlegg) mine også, men klarer ikke å få det til med denne plugin`en.

Kan virke som om det er en fronpage basert plugin(?)

 

Er det noen som kan hjelpe meg med hvordan jeg kan få til et slikt skjema i bunnen av alle artiklene mine som standard?

Trenger jeg en plugin eller kan dette konstrueres i cust-menyer, ev. footer-menyen?

 

Front-pagen jeg har fått dette til på finner du her.

Eksempel på innlegg/artikkel jeg ikke får dette til på finner du her.

 

Takk for hjelp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spørs litt hva tema du har, men du har sikkert en footer widget som du kan legge skjemaet i (shortcoden). Evt må du modifisere noe kode, footer.php om den skal være i alle footers, evt et template.

 

Takk for hjelp :)

Bruker Hestia - som nevnt i overskriften.

 

Har fått det sånn noenlunde til - men det fungerer ikke helt som det skal.

Jeg har mestret å få det inn i alle artiklene mine - slik som i bunnen av siden her (minus bilde, som kommer senere).

 

Bottom footers dette.

 

Sliter med å få "visual" til å fungere som den skal, men er vel på rett vei.

 

Tragisk at man skal måtte sitte i timesvis for å få til noe så enkelt :)

Lenke til kommentar

Viser pluginen deg CSS koden den genererer? Er dette du må få inkludert, burde være en option for det i pluginen. Ellers må du legge det inn selv.

 

Takk :)

 

Njaa, er usikker. Den gir meg en del short-codes for ditten og datten - men jeg er litt "dummy" og forstår ikke helt hva som skjer.

Generelt sliter jeg litt med denne plugin`en - jeg aner ikke hvordan jeg klarte å skape kontaktskjemaet så rent og pent som jeg gjorde på front-pagen den gang...Jeg er nemlig ikke i nærheten av å klare å gjenskape det.

 

Jeg ser også at message-body ikke kommer med i notification mailene(!!) Det er jo litt krise. Kun avsender + subject.

Tipper jeg skal slette plugin`en og forsøke meg på helt standard kontakt/info skjema imorgen jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...