Gå til innhold

Her er Tesla Model S som stasjonsvogn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt gjort å få en stasjonsvogn til å se såpass bra ut. Denne burde Tesla satt i produksjon. :)

 

Smaken er som baken men denne var på ingen måter fin. Satt på spissen: Det bildet skrått fra siden bak får den til å se ut som en overstylet Honda Accord fra midten av 2000-tallet med altfor brede dekk/felger.

 

Spørs om denne hadde vært mottatt like positivt blant enkelte om det hadde vært en annen logo på den?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Greit at dere er glad i Tesla og at dere lever av antall klikk, men det får da være måte på click-bait fakter.  Dere har hele ni (9!) artikler om Tesla på framsiden deres i skrivende stund.  Selv ikke iphone rundt lansering av ny telefon får like mye artikler, og det burde si sitt da dere er ekstreme der også.

 

Når dere presterer å lage selv egne artikler om powerbank/nødlader med Tesla-logo på som dere gjorde for noen måneder siden så bør dere vel se at det har gått litt for langt?  Eller er det slik at dere i redaksjonen også er "bitt av basillen"?

 

Det er jo grunn til å mistenke at istedenfor å lage egne skikkelige artikler så gjør dere det enkelt å finner heller noe Tesla-stoff på Twitter som i de fleste tilfeller er lett å oversette fra engelsk. Selv banale ting som egentlig ikke burde vært interessant for andre enn spesielt interesserte. Hører virkelig slik journalistikk hjemme på en side som Tek.no/VG? 

 

Hva med et par feature-artikler isteden der dere går i dybden på forskjellige saker, gamle trender osv? Jeg registrerer at gamer.no er blitt veldig mye flinkere på akkurat det siden de ble delt fra dere, men om det er tilfeldig vet jeg ikke. 

 

(jeg poster dette to plasser så jeg er sikker på at du ser det)

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

Greit at dere er glad i Tesla og at dere lever av antall klikk, men det får da være måte på click-bait fakter.  Dere har hele ni (9!) artikler om Tesla på framsiden deres i skrivende stund.  Selv ikke iphone rundt lansering av ny telefon får like mye artikler, og det burde si sitt da dere er ekstreme der også.

 

Når dere presterer å lage selv egne artikler om powerbank/nødlader med Tesla-logo på som dere gjorde for noen måneder siden så bør dere vel se at det har gått litt for langt?  Eller er det slik at dere i redaksjonen også er "bitt av basillen"?

 

Det er jo grunn til å mistenke at istedenfor å lage egne skikkelige artikler så gjør dere det enkelt å finner heller noe Tesla-stoff på Twitter som i de fleste tilfeller er lett å oversette fra engelsk. Selv banale ting som egentlig ikke burde vært interessant for andre enn spesielt interesserte. Hører virkelig slik journalistikk hjemme på en side som Tek.no/VG? 

 

Hva med et par feature-artikler isteden der dere går i dybden på forskjellige saker, gamle trender osv? Jeg registrerer at gamer.no er blitt veldig mye flinkere på akkurat det siden de ble delt fra dere, men om det er tilfeldig vet jeg ikke. 

 

(jeg poster dette to plasser så jeg er sikker på at du ser det)

Tror du har glemt hvor mange Apple-artikler de hadde både i forkant og etterkant av en Apple-lansering. Men lufta har jo delvis gått ut av det pga overpublisering. Og dette spesielt nå når elbiler er så i vinden.

 

Men det har nok helt klart sammenheng med at de nye eierne ser på begrepet "tek" i mer utvidet målestokk. Det er ikke lengre hardware til PCer som er eneste fokus.

 

Nye eierne vil/må nå bredere, og da er det ikkevanskelig å se at dette beveger seg mer mot en dinside-konkurrent med tanke på hvordan det kommer artikler om gressklippere, driller, stikksager etc.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...