Gå til innhold

TEST: Argon Pop & Argon Soul


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er på jakt etter noen øretelefoner på budsjett, ville du valgt Argon Pop eller Jabra Move?

Jeg er langt fra noen audiofil, og har i alle år brukt ørepluggene som følger Samsungen eller et par av Apples nye øreplugger, hvordan vil du si de er i forhold til et par budsjetts øreklokker? Er det verdt oppgraderingen?

Lenke til kommentar

Jeg er på jakt etter noen øretelefoner på budsjett, ville du valgt Argon Pop eller Jabra Move?

Jeg er langt fra noen audiofil, og har i alle år brukt ørepluggene som følger Samsungen eller et par av Apples nye øreplugger, hvordan vil du si de er i forhold til et par budsjetts øreklokker? Er det verdt oppgraderingen?

 

gå inn på AliExpress og søke opp noen som heter cowin E7pro. Da får du støydempende øreklokker med god lyd og passform samt 30 timer batteritid. Sjekk gjerne på YouTube før du eventuelt bestemmer deg.

Lenke til kommentar

Sorry, men disse Argon produktene Hifiklubben har reklamert for i årevis skal gi så massivt mye for pengene er bare tull. Rent søppel flere av lydproduktene de har solgt.

 

Og når det kommer til anmeldelser hva lyd angår, stoler jeg bare på mine egne ører og objektive data. Jeg har komt borti folk som anbefaler ting som både objektivt og subjektivt er ren SØPPEL-LYD. Nyeste produkt i denne porteføljen for min del er øreproppene som følger med Iphone (nå skal jeg ikke være skråsikker på at de jeg fikk ikke var defekte, for dette var makkverk). Folk flest har ikke SNØRING overhode på hva god lyd innebærer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sorry, men disse Argon produktene Hifiklubben har reklamert for i årevis skal gi så massivt mye for pengene er bare tull. Rent søppel flere av lydproduktene de har solgt.

 

Og når det kommer til anmeldelser hva lyd angår, stoler jeg bare på mine egne ører og objektive data. Jeg har komt borti folk som anbefaler ting som både objektivt og subjektivt er ren SØPPEL-LYD. Nyeste produkt i denne porteføljen for min del er øreproppene som følger med Iphone (nå skal jeg ikke være skråsikker på at de jeg fikk ikke var defekte, for dette var makkverk). Folk flest har ikke SNØRING overhode på hva god lyd innebærer.

 

Hear hear, men med det sagt; Lyd er ofte/somregel svært subjektivt, så disse tingene er å ta med en klype salt, evnt som en peke pinn for å se om de er verdt en lytt.

 

Selv er jeg ikke fan av Argon sounden, så er en nodeal for meg uansett.

 

Er jevnt over en b&w fyr etter mange år med eksperimentering. Liker sounden, så er jevnt over det jeg går for i så godt som alt utenom trådløst/støydempet, der er det Sony MDR1000XM2 her i gården som jeg ikke angrer et sekund på.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...