Gå til innhold

ANMELDELSE: Assassin's Creed Origins: Curse of the Pharaos


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Om du ønsker deg et gammelt Egypt med litt mer mytologi og overnaturlige krefter enn det vi har sett så langt,"

 

Det er nok dessverre det stikk motsatte av det jeg vil ha. Gadd ikke fullføre hovedspillet pga det overnaturlige tullet. Skull & Bones er jo et spill direkte inspirert av skipene fra AC: Black Flag, så kunne de ikke heller laget en ny IP som kombinerer AC og overnaturlig tull? Hvorfor ødelegge hovedserien?

Lenke til kommentar

"Om du ønsker deg et gammelt Egypt med litt mer mytologi og overnaturlige krefter enn det vi har sett så langt,"

 

Det er nok dessverre det stikk motsatte av det jeg vil ha. Gadd ikke fullføre hovedspillet pga det overnaturlige tullet. Skull & Bones er jo et spill direkte inspirert av skipene fra AC: Black Flag, så kunne de ikke heller laget en ny IP som kombinerer AC og overnaturlig tull? Hvorfor ødelegge hovedserien?

 

Jo mer overnaturlig jo bedre etter min mening :) Vi lever i en hverdag som er såpass A4 noen ganger og kjedelig at litt overnaturlig sent en vinterskveld er bare kos :)

 

Beste AC noen sinne laget og denne DLC'en er den beste så langt! 10/10

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Origins er alt for repeterende og områdene er like hvor enn du er nesten. Nei gi oss mer variasjon og mer ting å gjøre. sideoppdragene er like kjedelig som kreft. For mye fokus på kosmetiske ting (rustninger og mounts). Satser på at neste spill i serien blir bedre. Origins er bra men kunne vært så mye mer.

Lenke til kommentar

 

"Om du ønsker deg et gammelt Egypt med litt mer mytologi og overnaturlige krefter enn det vi har sett så langt,"

 

Det er nok dessverre det stikk motsatte av det jeg vil ha. Gadd ikke fullføre hovedspillet pga det overnaturlige tullet. Skull & Bones er jo et spill direkte inspirert av skipene fra AC: Black Flag, så kunne de ikke heller laget en ny IP som kombinerer AC og overnaturlig tull? Hvorfor ødelegge hovedserien?

Jo mer overnaturlig jo bedre etter min mening :) Vi lever i en hverdag som er såpass A4 noen ganger og kjedelig at litt overnaturlig sent en vinterskveld er bare kos :)

 

Beste AC noen sinne laget og denne DLC'en er den beste så langt! 10/10

 

Det er ikke det overnaturlige i seg selv jeg misliker. Det jeg misliker er å ha det i Assassin's Creed. Hele serien er basert på realisme, med ekte folk, ekte byer og ekte hendelser. Minus det der med å reise i minnene til folk, anyway. Å blande inn zombier, guder, dødsriket og så videre ødela hele opplevelsen for min del. Jeg vil ha Assassin's Creed basert på virkeligheten, ikke et spill der jeg sitter i vikingtiden med maskingevær og plaffer ned zombier, demoner og aliens. Det kan vi heller få i en spin-off IP som Skull & Bones. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...