Gå til innhold

Julekalender 2003 dag 13


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kor mye koster skjermen til vanlig? Den var jo billig.

Siden prisguiden ikke har produktet, og de er den eneste webshoppen som fører dette produktet blir det vanskelig å sammenligne pris. Hvem vet om de har satt den opp også ned igjen som et tilbud eller ikke? 4394,- viser iallefall prisguiden. Har sett den på utenlandske shopper til rundt 450 euro som vel tilsvarer ca 3683,-

 

Om det er et supert tilbud før du vurdere selv... lurer på om det gjemmer seg flere LCD skjermer bak de gjenværende lukene...

Lenke til kommentar

Noen som kan fortelle meg hvilken skjerm dette er?

 

Klarer ikke å finne den skjermen som X-bit labs har testet hos Iiyama sine hjemmesider heller. De har testet "S" versjonen men i følge de så er eneste grunn til at den heter "S" er fordi den er Silver(derav "S")

 

Er jo snakk om store forskjeller her i spesifikasjoner, men de har jo samme modellnummer.

Meget forvirret her, noen som kan forklare dette?

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar
Noen som kan fortelle meg hvilken skjerm dette er?

 

Klarer ikke å finne den skjermen som X-bit labs har testet hos Iiyama sine hjemmesider heller. De har testet "S" versjonen men i følge de så er eneste grunn til at den heter "S" er fordi den er Silver(derav "S")

 

Er jo snakk om store forskjeller her i spesifikasjoner, men de har jo samme modellnummer.

Meget forvirret her, noen som kan forklare dette?

Takk, skal lese gjennom testen nå. Og jeg kan ikke se noen grunn til at det ikke er den samme skjermen som de har testet. Modellnummeret er jo lik. B S W er bare farger ;) (noe som du også kan velge mellom når du kjøper, men de har faktisk ingen på lager da)

Lenke til kommentar
16 ms responstid, er ganske bra, en skjerm for de mer hardcore gamerne :D Når det står 1280x1024 på oppløsning, er det optimal eller høyeste? Syns jeg ikke her penger

Optimal og høyeste er samme oppløsning på lcd-skjermer.

Da synes jeg det trekker litt ned :( /me like høy oppløsning.

ikke for å være slem eller virke overlegen, men hvordan trekker det ned at en 17" LCD-skjerm ikke har høyere oppløsning enn noen andre eksisterende 17" LCD-skjermer? syns du den virker dårlig fordi den ikke bare støtter 1280x1024 slik som alle andre 17"'ere gjør? :)

 

bertie

Lenke til kommentar
Ifølge testen på Xbit labs har skjermen en faktisk responstid på 32ms. Altså langt fra de oppgitte 16ms :thumbdown:

 

"During the test the display produced 28ms pixel rise time and 4ms pixel fall time, making 32ms in total"

Altså ganske normalt siden produsentene oftest bare oppgir hvor lang tid det tar før en pixel lyser og ikke slukker. Eller omvendt.

Men her er det jo 28ms opp og 4 ned.

Uansett, jeg ville ikke ha kjøpt denne skjermen om dette stemmer, og jeg har ikke akkurat av vane å tvile på X-bit labs.

 

Hvor er oyvind_dahle når du trenger han? :D

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...