Gå til innhold

FEATURE: 2018 blir spillåret som overgikk 2017


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, vet ikke om jeg er helt enig i utgangspunktet ditt her. For meg er det bedre å bli positivt overrasket over et ukjent spill. Uansett hvor godt et etterlengtet spill oppfyller ønskene mine, klarer det ikke å overgå følelsen av å ha oppdaget et nytt spill som oppfyller de samme ønskene.

 

Derfor er jeg ikke like entusiastisk til 2018, det er ikke så mange nye IPer, enn så lenge. Vi vet ikke hva som ennå ikke er annonsert, og det ser jeg frem til på E3 og andre arrangementer, men enn så lenge ser 2018 ut som året som leverer det forventede, mens 2017 var året hvor nye og semi-nye spill overrasket veldig positivt.

Lenke til kommentar

Mine spådommer i henhald til lista:

 

Anthem - Blir ødelagt av ein kjip historiedel som varer i 2-3 timer etterfulgt av et loot-system frå helvete som lener seg tungt på mikrotransaksjoner

Monster Hunter: World - Grind helvete. Sikkert litt artig i fellesskap, men dull som faen i single player.

Kingdom Hearts 3 - Greit om du må ha ein fiks. Sikkert ikkje superintressant for noken som ikkje har et forhold til serien.

God of War - Fjern Kratos frå dette spelet og du kunne hatt ein kul soft reboot av Rune og samtidig bygd opp ein pantheon av guda frå ulike religioner for ein seinere crossover. Det du får er gresk gud i nordlige omgivelser med kjente problemstillinger og trauste spelmekanikker. Ja og ein sønn du ganske kjapt kjem til å avskrive som et irritasjonsmoment.

 

NB: Ja eg er ein ganske pessimistisk type.

Lenke til kommentar

Tja, vet ikke om jeg er helt enig i utgangspunktet ditt her. For meg er det bedre å bli positivt overrasket over et ukjent spill. Uansett hvor godt et etterlengtet spill oppfyller ønskene mine, klarer det ikke å overgå følelsen av å ha oppdaget et nytt spill som oppfyller de samme ønskene.

 

Derfor er jeg ikke like entusiastisk til 2018, det er ikke så mange nye IPer, enn så lenge. Vi vet ikke hva som ennå ikke er annonsert, og det ser jeg frem til på E3 og andre arrangementer, men enn så lenge ser 2018 ut som året som leverer det forventede, mens 2017 var året hvor nye og semi-nye spill overrasket veldig positivt.

 

Ja. Må sei eg er meir spent på og sjå meir frå Cyberpunk enn alt som sto på denne lista. Rett og slett fordi du der har et Studio som du veit tenker på nesten alt og som kjem med ein helt ny IP. Mulighetene er rett og slett store for timesvis med kos i ein ny massiv RPG verden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...