Gå til innhold

Her er nyeste generasjon av Samsungs «kredittkort-SSD»


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når det først lages et SSD-produkt så burde det velges et framtidsrettet hurtig grensesnitt. USB 3.1 kan vel neppe måle seg med PCIe.

 

Edit:

Ser at du har litt rett.

 

 

The USB 3.2 is not expected to be finalised until later this year, which means it’ll probably be a while before we see a standard roll out to devices. The USB Developer Days event is scheduled for September 2017 and a lot of other announcements are anticipated to happen in Vancouver, Canada.

Kilde: http://www.igyaan.in/136841/usb-3-2-announced/

 

Men september er jo ikke særlig langt unna. Blir det i år 2018 da at utstyrsprodusentene får fingeren ut?

Endret av G
Lenke til kommentar

Den som lanserer en slik disk med usb-c og 10 000mAh for raskt lading av mobil og lagring i farten får et kjøpt fra meg =)

 

Dette var en god ide! Hadde vært super-praktisk på lengre kollektiv-etapper som fly, ferje og tog. Sluppet unna lader, samt hatt filmbiblioteket lokalt med seg. :)

 

Jeg er litt skuffet over Samsung her at de velger å beholde SATA over PCIe m.2. Klart, 10Gbit tilsvarer 1200 mb/s, og Samsung har allerede disker som er langt raskere enn dette (960 Evo etc.), så det er en flaskehals. Det er uansett dobbelt så raskt som det som kommer ut nå.

 

For at jeg og andre skulle hatt lyst å oppgradere våre hendige Samsung T3-SSDer, måtte nesten dette ha vært på plass. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...