Gå til innhold

Hvordan skriver jeg et anonymt innlegg her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Logg meg på som anonym" gjør bare at du har usynlig status på forumet. Ikke at det du skriver blir anonymt. Det er det samme som "vis som frakoblet" funksjonen i Skype og andre chattetjenester.

 

Gå til kategorien du vil skrive et innlegg i, svar på en post eller lag en ny tråd. Trykk Post som anonym til høyre for boksen du skriver i. (se vedlegg)

 

Husk at når du poster, så dukker det en "hash" opp nederst i innlegget. Denne er der for at administrator skal kunne spore bruker i spesielle tilfeller (politisaker, feil oppførsel på forum etc..). Så jeg fraråder deg å poste igjen i denne tråden for å teste, for da vet alle at brukeren "possible" er *hash* når personen poster anonymt.

 

post-63221-0-62840700-1499521654_thumb.png

Lenke til kommentar

"Logg meg på som anonym" gjør bare at du har usynlig status på forumet. Ikke at det du skriver blir anonymt. Det er det samme som "vis som frakoblet" funksjonen i Skype og andre chattetjenester.

 

Gå til kategorien du vil skrive et innlegg i, svar på en post eller lag en ny tråd. Trykk Post som anonym til høyre for boksen du skriver i. (se vedlegg)

 

Husk at når du poster, så dukker det en "hash" opp nederst i innlegget. Denne er der for at administrator skal kunne spore bruker i spesielle tilfeller (politisaker, feil oppførsel på forum etc..). Så jeg fraråder deg å poste igjen i denne tråden for å teste, for da vet alle at brukeren "possible" er *hash* når personen poster anonymt.

 

attachicon.gifCapture.PNG

 

 

Takk! 

 

Litt rart å kalle dette forumet "testposter" og samtidig ikke tillate å poste anonymt ? 

 

EDIT:

 

Når jeg trykker på den boksen i f.eks. helseforumet så kommer det ikke noe opp?

Endret av possible
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...