Gå til innhold

AOC har fått hjelp av Porche til å lage noen skikkelig lekre skjermer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De kom så nært også knelte de på oppløpet. 

 

Rammeløs 4K skjerm ville vært midt i blinken for et vilt multiskjermoppsett. HD blir for lite real estate og blir dårlig arbeidsflyt. . 

 

Akkurat. Noe mindre enn 4K på en 24" skjerm blir rett og slett for labert. Og 27" burde være i 5K. Etter jeg fikk tildelt 5K UltraFine skjermen fra LG, kan jeg ikke gå tilbake. Det oppleves likt som å gå til en gammel telefon før "retina" oppløsningen. Både skarphet og "real estate" er noe man ikke lett kan avvennes. Med en "HD" skjerm, har man knapt plass til mer enn en nettside om gangen. Eneste som er litt dritt, er at jeg nå måtte kjøpe meg en slik skjerm for hjemmekontoret.

Både LG, Apple og Dell har produkter med ordentlig oppløsning, og har alt hatt det en god stund. Også prisnivået er helt akseptabelt. Så nå burde resten av produsentene kommet med tilsvarende produkter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Z9Cy2AAy

Dere som foretrekker >1080p, kjører dere opp skaleringen til 125, 150 eller 200% eller fortsetter dere med 100% (96ppt)?

For min del så har jeg 1440p på en 27". Da er 100% helt fint. På enkelte nettsteder med veldig tett tekst kan det hende at jeg zoomer om jeg egentlig er for trøtt til å holde på med PC sent på kveld :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...