Gå til innhold

Foto

E-SPORT: Nå skjer det endringer i Norse

16 svar i denne tråden

#1 Kenkenski

Kenkenski

Bruker

• Medlemmer
  • 205 innlegg
  •   10. januar 2008

Skrevet 16. februar 2017 - 19:45

DO1Q9763.300x169.jpg

Klubben har benket to spillere etter mandagens TV-kamp.

E-SPORT: Nå skjer det endringer i Norse
  • 0

#2 --------

--------

Bruker

• Medlemmer
  • 98 innlegg
  •   2. juni 2014

Skrevet 16. februar 2017 - 19:50

Grande, top player in Norway to Norse
  • 5

#3 g0dlike

g0dlike

Bruker

• Medlemmer
  • 1 innlegg
  •   16. februar 2017

Skrevet 16. februar 2017 - 20:49

donax? Top ESEA-spiller. Sinnsyk aim. Burde passe godt i et norsk lag.
  • 0

#4 hk0n

hk0n

Bruker

• Medlemmer
  • 25 innlegg
  •   28. april 2014

Skrevet 16. februar 2017 - 21:21

*
POPULÆR POST!

"Vi kommer til å ta kampen mot Temp helt med ro. Vi vet at vi kommer til å havne innenfor topp fire på tabellen når sesongen er over, og det er sluttspillet som gjelder. Jeg tror nok Temp er mere tent enn hva vi er, og at de kommer mer forberedt inn i kampen enn oss. Det betyr nok mer for de å vinne over oss, enn hva det gjør for oss å vinne over dem." - zeves
  • 18

#5 #Riko

#Riko

Bruker

• Medlemmer
  • 9 innlegg
  •   30. november 2015

Skrevet 16. februar 2017 - 21:28

Trenger ikke lete lenger, her er jeg.
  • 1

#6 Lothepuz

Lothepuz

Bruker

• Medlemmer
  • 153 innlegg
  •   3. januar 2009

Skrevet 16. februar 2017 - 21:35

Er vel forskjellen på å fungere godt innad i ett lag, kontra det å jage Rws
  • 3

#7 BX3.Moo

BX3.Moo

Bruker

• Medlemmer
  • 1 109 innlegg
  •   29. september 2008

Skrevet 16. februar 2017 - 22:55

Er vel forskjellen på å fungere godt innad i ett lag, kontra det å jage Rws

+1
  • 0
GPU MSI 1080 Gaming Z CPU Skylake i7 @ 4.6 Ghz 
PSU AX 850 Cooler: Kjøling EK full custom loop
HK Gigabyte G1 z170 RAM  16 GB FuryX DD4

#8 akaMadMike

akaMadMike

Bruker

• Medlemmer
  • 115 innlegg
  •   19. august 2008

Skrevet 17. februar 2017 - 00:39

Skjønner ikke at han ikke er på noe lag...
  • 0

#9 poiu

poiu

Bruker

• Medlemmer
  • 17 innlegg
  •   11. januar 2017

Skrevet 17. februar 2017 - 04:56

Skulle brukt blu3 mens di hadde han =)
  • 1

#10 ASIANrobban

ASIANrobban

Bruker

• Medlemmer
  • 1 innlegg
  •   17. februar 2017

Skrevet 17. februar 2017 - 12:25

Var kanskje på tide med et par endringer nå uansett. Virker ikke som at Norse har tatt noen spesielle steg det siste halvåret, og da er det like greit å bytte spillerne.

Kjenner også jeg er litt av at "andz" alltid skal nevne at "de er fulltidsspillere" hver eneste gang han får sjansen. Selvfølgelig, sjalusien har alltid vært til stedet, men å sutre over den muligheten tre artikler på rad? Ikke rart Norge aldri kommer noen vei på cs-fronten.
  • 2

#11 aNdz

aNdz

Bruker

• Medlemmer
  • 54 innlegg
  •   22. oktober 2012

Skrevet 17. februar 2017 - 12:33

Var kanskje på tide med et par endringer nå uansett. Virker ikke som at Norse har tatt noen spesielle steg det siste halvåret, og da er det like greit å bytte spillerne.

Kjenner også jeg er litt av at "andz" alltid skal nevne at "de er fulltidsspillere" hver eneste gang han får sjansen. Selvfølgelig, sjalusien har alltid vært til stedet, men å sutre over den muligheten tre artikler på rad? Ikke rart Norge aldri kommer noen vei på cs-fronten.

Hei kompis!

Beklager at jeg fremstår suttrete for deg, det er ikke hensikten. Vel tja, de fleste ville vel vært en form for sjalu på et lag som får leve av cs, når man selv har et ønske om å gjøre det. Og i et intervju om denne spesifikke kampen så er det et naturlig punkt å ta opp. ener du at det ikke bør gjøre en forskjell på nivået lagene older? Jeg er dog litt spent på hvilken relevans det har til at "Norge aldri kommer noen vei på cs fronten".
  • 9

#12 FNZ

FNZ

Bruker

• Medlemmer
  • 179 innlegg
  •   15. august 2007

Skrevet 17. februar 2017 - 14:07

Norse burde prøve å signere undeadwarrior.
  • 3

#13 TB-Iceman

TB-Iceman

Bruker

• Medlemmer
  • 73 innlegg
  •   25. juni 2012

Skrevet 22. februar 2017 - 23:34

Da var både Blu3 og Mystic på plass ja
  • 0

#14 --------

--------

Bruker

• Medlemmer
  • 98 innlegg
  •   2. juni 2014

Skrevet i går, 00:09

Hadde egentlig mer troa på Radifaction og Grande. Hardtskytende duo! Blu3 er bare MM-helt uansett...

Dette innlegget har blitt redigert av --------: i går, 00:13

• 1

#15 rosey

rosey

Bruker

• Medlemmer
  • 40 innlegg
  •   13. september 2015

Skrevet i går, 08:26

Hadde egentlig mer troa på Radifaction og Grande. Hardtskytende duo! Blu3 er bare MM-helt uansett...

enig

Dette innlegget har blitt redigert av rosey: i går, 08:34

• 0

#16 Carew

Carew

Bruker

• Medlemmer
  • 7 innlegg
  •   19. mai 2014

Skrevet i går, 13:15

8dx09Q8.jpg

Grande voldtar jo folk like hardt i esea som han gjør i Telenorligaen. Alle de insinuerende kommentarene dine er virkelig hva norsk cs trenger når nye spillere kommer opp :)

Morsomt hvordan alle andre 1.div lagene ikke engang spiller på client, men fortsatt tror de er så jævlig gode i cs. Skulle norge faktisk få opp et stort talent i cs, så ville han pisset på nivået i telenorligaen. 

Hvorfor noen ville prioritert telenorligaen over f.eks esea league hvis man har ambisjoner/tror man er god er for meg helt ufattelig, likevel spiller ingen av 1.div lagene esea/driver å driter seg ut i open, hvorfor? Fordi de suger XD

Når norsk cs er så flaut dårlig, plis ikke kom å insinuer at noen cheater hvis de gjør det bra i norsk sammenheng. Hadde vært et sjeldent lyspunkt for norsk cs hvis grande var clean. mtp at han spiller sinnsykt bra på alle clients så er han vel teoretisk sett den amatør spilleren i norge man per dags dato kan være mest sikker på at er clean, eller hvordan mener du man skal dømme slikt?

• 1

#17 --------

--------

Bruker

• Medlemmer
  • 98 innlegg
  •   2. juni 2014

Skrevet i går, 14:14

8dx09Q8.jpg

Grande voldtar jo folk like hardt i esea som han gjør i Telenorligaen. Alle de insinuerende kommentarene dine er virkelig hva norsk cs trenger når nye spillere kommer opp :)

Morsomt hvordan alle andre 1.div lagene ikke engang spiller på client, men fortsatt tror de er så jævlig gode i cs. Skulle norge faktisk få opp et stort talent i cs, så ville han pisset på nivået i telenorligaen. 

Hvorfor noen ville prioritert telenorligaen over f.eks esea league hvis man har ambisjoner/tror man er god er for meg helt ufattelig, likevel spiller ingen av 1.div lagene esea/driver å driter seg ut i open, hvorfor? Fordi de suger XD

Når norsk cs er så flaut dårlig, plis ikke kom å insinuer at noen cheater hvis de gjør det bra i norsk sammenheng. Hadde vært et sjeldent lyspunkt for norsk cs hvis grande var clean. mtp at han spiller sinnsykt bra på alle clients så er han vel teoretisk sett den amatør spilleren i norge man per dags dato kan være mest sikker på at er clean, eller hvordan mener du man skal dømme slikt?

Vet ikke hvorfor du prøver å sammenligne mine stats med grandes. Har jo sagt at han er en av de beste i Norge? Håper å komme på hans nivå en dag, men ser ikke lyst ut for meg. Du visste vel sikkert at jeg kun var step i esea og hadde aldri spilt med noen av de spillerne før eller etter de kampene. Vil påstå at 100 adr på 2-4 i kampstatistikk er relativt greit for åvære med ukjente spillere og uten å være spesielt seriøs gaming. Synes også det er gøy at du bruker rws som målestokk for skill. Grande er jo kjent for å baite teammates. Ikke vanskelig å få høy rws da :)
  • 2

0 bruker(e) leser denne tråden

0 medlemmer, 0 gjester, 0 skjulte brukere