Gå til innhold

The Division får ny stor gratisoppdatering neste uke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja så er det vel på`n igjen med nye exploits, hacks og cheats? Nye trusler fra Ubisoft om bans som egentlig det aldri skjer noe med?

 

Glad jeg la denne dritten på hylla til noen mer seriøst selskap overtar hele greia.

 

Når til og med cheaters begynner å klage over at det er for mange som cheaters...wtf! Da begynner det å bli ille !

Lenke til kommentar

Ja så er det vel på`n igjen med nye exploits, hacks og cheats? Nye trusler fra Ubisoft om bans som egentlig det aldri skjer noe med?

 

Glad jeg la denne dritten på hylla til noen mer seriøst selskap overtar hele greia.

 

Når til og med cheaters begynner å klage over at det er for mange som cheaters...wtf! Da begynner det å bli ille !

 

Du må huske at det viktigste er å få et spill ut på markedet så de får penger. Etter det er det litt hipp som happ hva som skjer - hypen i startfasen er jo det de tjener mest på uansett - så ingen god grunn til å vedlikeholde noe effektivt når de ikke får noen nye kunder av det. Har jo egentlig ikke noe å si om spillerbasen slutter å spille heller, det gir de jo bare enda bedre grunn til å skru av serverne og spare enda mer penger om noen år =)

 

Også kan de jo skylde på at 'spillerne ikke støttet dem' eller noe slikt. For det er jo alltid forbrukerens skyld.

Lenke til kommentar

350 timer + hittil så det her blir en glede. Tok med 2 ukers pause rett før dei fikk kastet cheaters ut. Exploiters med godt gear ble lei og logga ut heldigvis (slik dei alltid blir når dei har fått alt gratis).

Forøvrig aldri hatt en crash to desktop, eller login bug, og eg startet gamet på launch (PC) men det ser det har vært issues. Det sagt så er det ikkje et einaste game lenger som ikkje har issues at launch dessverre.. må jo nesten vente et halvt år før man kjøper dei om man ikkje vil være en "beta tester"..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...