Gå til innhold

Lumix FZ1000 ULYD/FOCUS RING/GARANTI?


Anbefalte innlegg

Med en gang jeg slår på kamera begynner den gi lyd som minner om vannkoker. Lyden blir høyere jo mer du zoomer ut. Og det som er verst at du hører lyden i video klippene selv med ekstern shutgun-mikrofon. Slik har det vært fra dag 1.

 

 

Nå er det 1 år siden jeg kjøpte kamera og selv det ikke har noe å si vil jeg nevne at den er nesten ikke brukt. Isteden har vi brukt gh4 til kompis da vi jobber sammen.

 

 

Da lurrte  jeg på om jeg kan få bytte den til en ny en eller en annen kamera som da ville vært en gh4?

 

 

P.S.

 

Jeg ser nesten alle har kuttet ut denne modellen fra assortimentet og jeg er ikke alene med dette problemet. Det er også noe småtteri som fokus ringen, det  høres ut som den er for smal for objektivet og den gnir i den hver gang jeg zoomer manuelt eller endrer på focus. Så kjipt å betale nesten 8000 og føle at du har en uferdig produkt…

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så kjipt å betale nesten 8000 og føle at du har en uferdig produkt…

 

Av det jeg har sett er FZ1000 et ekstremt bra kamera som har fått veldig mye positive omtaler. Er det noe galt må du jo bare henvende deg til butikken hvor det er kjøpt. Så lenge du ikke er skyld i problemet gir kjøpsloven deg tre års "garanti" uavhengig av hva butikk eller produsent måtte hevde. Du kan ikke regne med å få penger tilbake eller bytte til annet kamera etter et år, men klarer de ikke fikse problemet på tre (tror jeg) forsøk kan du muligens heve kjøpet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...