Gå til innhold

Fremtidens ingeniørlinje


Øyvind23

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurer egentlig rett og slett på hva dere mener er fremtidens ingeniørøinje. Jeg liker IT, fysikk, matte og kjemi, og det er ikke lett å vite hva man skal. Kan tenke meg å jobbe med alle fagfelt, men med dagens arbeidssituasjon er det lettere å kanskje tenke litt langsiktig med tanke på at jeg liker alle fagfelt.

 

Takk for svar!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg lurer egentlig rett og slett på hva dere mener er fremtidens ingeniørøinje. Jeg liker IT, fysikk, matte og kjemi, og det er ikke lett å vite hva man skal. Kan tenke meg å jobbe med alle fagfelt, men med dagens arbeidssituasjon er det lettere å kanskje tenke litt langsiktig med tanke på at jeg liker alle fagfelt.

 

Takk for svar!

 

Bygg, maskin samt elektro og automasjon er nok ganske sikre stikk. Alle disse er såpass allsidige og kan brukes i så mange bransjer at jobbmulighetene er meget gode. Tror også jeg ville inkludert marin teknikk som et greit valg. Oljebransjen er riktignok inne i en nedtur, men marin teknikk har såpass mange spesialiseringer at det burde være gode muligheter for en interessant jobb uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...