Gå til innhold

PODKAST: Dette er Rad Crews «free-to-play»-favoritter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med Smite? Helt klart et av de bedre f2p spillene. 1-5: Hearthstone, Smite, Poe, Dota og Hots ville vært min liste.

 

Det med at man kan kjøpe inventorty i poe er feil. Det man kjøper er stash tabs i byen. Så om man ikke hoarder masse useless gear så holder den orginale stashen i hvertfall 10-15 timer. Det andre man kan kjøpe er glow effects på våpen osv. Det er et av de bedre om ikke det beste arpg spillene.

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Hva med Smite? Helt klart et av de bedre f2p spillene. 1-5: Hearthstone, Smite, Poe, Dota og Hots ville vært min liste.

 

Det med at man kan kjøpe inventorty i poe er feil. Det man kjøper er stash tabs i byen. Så om man ikke hoarder masse useless gear så holder den orginale stashen i hvertfall 10-15 timer. Det andre man kan kjøpe er glow effects på våpen osv. Det er et av de bedre om ikke det beste arpg spillene.

 

OK men det var stash tabs vi mente. Du kan forøvrig kjøpe sånne i Diablo 3 også, men for in-game gull.

 

Uansett, PoE er et kult spill.

Lenke til kommentar

Hva med Smite? Helt klart et av de bedre f2p spillene. 1-5: Hearthstone, Smite, Poe, Dota og Hots ville vært min liste.

 

Det med at man kan kjøpe inventorty i poe er feil. Det man kjøper er stash tabs i byen. Så om man ikke hoarder masse useless gear så holder den orginale stashen i hvertfall 10-15 timer. Det andre man kan kjøpe er glow effects på våpen osv. Det er et av de bedre om ikke det beste arpg spillene.

 

Bruken av ordet inventory kommer av at det var det vi (meg og jostein) kalte "stash" når vi spilte gamle adventure games og Diablo 1 og 2.

Lenke til kommentar

Oioi, starter showet med en SJW-"mode on" på et ikke-gamer relatert spørsmål, for så å avslutte med at en hater fotball. xD

 

No worries. For min egen del ble jeg litt sadpanda over at League ikke ble nevnt særlig, og det har jo skjedd så mye drama rundt det spillet i det siste at det kanskje burte vært på nyhetene. Faktisk så er det nye implementering noe som er verdt å nevne alene (rundt Fiona) når den virkelig setter (eldre)damesynet på prøve, hvis en ønsker å snakke litt politikk slik som med Fifa-greiene. Av en eller annen grunn så hater folk det nye utseende hennes, bare fordi hun nå mer ser ut som en middelaldrende karakter (kanskje noe Aleks ville hatt interesse av å fordype seg i/ta opp?). Jeg personlig er for større representasjon av damer i alle aldre/versjoner. Argumentet imot jeg ser er at dette var en ekte karakter de bare endret, som folk tidligere har brukt penger på. Slik sett er det kanskje en vanskeligere situasjon å ta opp. Hva synes dere om saken?

 

På andre siden av skalaen virker DoA-beach volley ball å være Asian eksklusivt, ble det annonsert denne uken. Koei Tecmo har vist seg å la politisk klima påvirke de før (bl. a. når de valgt å ikke utgi DoA dimensions i Sverige). Med tanke på at tidligere beach volley ball, visselig nok skulle solgt bra på xbox eksklusivt i vesten, så virker det som en merkelig avgjørelse isolert sett. En spekulerer dermed i om det nye generelle SJW-miljøet i vesten rett og slett har skremt de fra å utgi dette åpenbart fan-service heavy spillet (kan antas å være redd for å skade brand name)? Har personlig ikke prøvd noen av de, når jeg var playstation-person, men kunne tenkt meg å teste når folk sier det faktisk var et dugelig volleyball spill (som det ikke finnes noen av). Så blir følgelig litt trist om det viser seg at det er en soft ban av spill (kan alltids importere når PS er region free) som foregår fordi større utviklere er redde for økonomiske konsekvenser av å gi ut noe politiske ukorrekte serier her. Igjen, jeg er for større representasjon, og med det liberalisme og valgfrihet, hvor det også inkluderer fruer i miniskjørt. Men hva er deres syn på det? Uavhengig om det skulle stemme for KT-sin del her, bør større utviklere være mer oppmerksom på hva de gir ut og at dette er tilpasset de politiske klimaene på stedet? Eller bør de gjøre som f. eks. Rockstar og teste barrierene basert på salg og etterspørsel alene og heller ta regnet av kritikk i ettertiden? Videre, tror dere dette er noe alle kan gjøre, eller må utviklere som leverer mer varierte varer være mer påpasselig? Diskusjon?

Lenke til kommentar

No worries. For min egen del ble jeg litt sadpanda over at League ikke ble nevnt særlig, og det har jo skjedd så mye drama rundt det spillet i det siste at det kanskje burte vært på nyhetene. Faktisk så er det nye implementering noe som er verdt å nevne alene (rundt Fiona) når den virkelig setter (eldre)damesynet på prøve, hvis en ønsker å snakke litt politikk slik som med Fifa-greiene. Av en eller annen grunn så hater folk det nye utseende hennes, bare fordi hun nå mer ser ut som en middelaldrende karakter (kanskje noe Aleks ville hatt interesse av å fordype seg i/ta opp?). Jeg personlig er for større representasjon av damer i alle aldre/versjoner. Argumentet imot jeg ser er at dette var en ekte karakter de bare endret, som folk tidligere har brukt penger på. Slik sett er det kanskje en vanskeligere situasjon å ta opp. Hva synes dere om saken?

 

Vet litt lite om denne saken, ikke at det har stoppet meg før eller at det kommer til å stoppe meg nå. Har fått med meg at det har vært litt rabalder rundt Fiona og syns vel egentlig at det sannsynligvis ikke ville hatt like stor outrage om det var en mann de endret utseende på.

 

Det var for eksempel særdeles like outrage når Max Payne ble en middelaldrende småtkk type

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...