Gå til innhold

Sjekk selvangivelsen din på mobilen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. Det går fint ann å logge inn via bankID på mobil. Når du velger BankID og kommer dit du skal taste engangskode, trykk da på hengelåsen til venstre. Der kan du velge ID på mobil.

Funker ikke her, fra PC. prøvde nettopp, og hengelåsen er ikke klikkbar.

 

Dessuten;

http://eid.difi.no/nb/bankid/kan-en-logge-inn-med-bankid-pa-mobil

 

Høyeste sikkerhetsnivå tillater nemlig ikke BankID på mobil, bare med brikke.

 

​​Du kan bruke BankID, Buypass ID eller Commfides e-ID for å logge inn til tjenestene på "Min helse".

Flere av tjenestene i "Min helse" inneholder personlige helseopplysninger og krever derfor høyeste sikkerhetsnivå ved innlogging.

BankID

Du kan logge inn på tjenester med høyeste sikkerhetsnivå med BankID. Alle typer BankID kan brukes, untatt Mobil BankID.

Endret av toth
Lenke til kommentar

Hei. Det går fint ann å logge inn via bankID på mobil. Når du velger BankID og kommer dit du skal taste engangskode, trykk da på hengelåsen til venstre. Der kan du velge ID på mobil.

 

Prøvde det nå (via iOS-appen), men her gikk det ikke å trykke på hengelåsen. Flott at det fungerte for deg ? BankID på mobil er jo enda enklere enn MinID. :-)

Lenke til kommentar

 

Hei. Det går fint ann å logge inn via bankID på mobil. Når du velger BankID og kommer dit du skal taste engangskode, trykk da på hengelåsen til venstre. Der kan du velge ID på mobil.

 

Prøvde det nå (via iOS-appen), men her gikk det ikke å trykke på hengelåsen. Flott at det fungerte for deg ? BankID på mobil er jo enda enklere enn MinID. :-)

Leste at det fungerer med en kombo av bank og teleselskap. F.eks sparebank1/netcom

Lenke til kommentar

 

Hei. Det går fint ann å logge inn via bankID på mobil. Når du velger BankID og kommer dit du skal taste engangskode, trykk da på hengelåsen til venstre. Der kan du velge ID på mobil.

Funker ikke her, fra PC. prøvde nettopp, og hengelåsen er ikke klikkbar.

 

Dessuten;

http://eid.difi.no/nb/bankid/kan-en-logge-inn-med-bankid-pa-mobil

 

Høyeste sikkerhetsnivå tillater nemlig ikke BankID på mobil, bare med brikke.

 

??Du kan bruke BankID, Buypass ID eller Commfides e-ID for å logge inn til tjenestene på "Min helse".

 

Flere av tjenestene i "Min helse" inneholder personlige helseopplysninger og krever derfor høyeste sikkerhetsnivå ved innlogging. BankID

 

Du kan logge inn på tjenester med høyeste sikkerhetsnivå med BankID. Alle typer BankID kan brukes, untatt Mobil BankID.

Fungerer hos meg ihvertfall. Fra mobil. Som også denne artikkelen handler om.

Lenke til kommentar

 

Hei. Det går fint ann å logge inn via bankID på mobil. Når du velger BankID og kommer dit du skal taste engangskode, trykk da på hengelåsen til venstre. Der kan du velge ID på mobil.

 

Prøvde det nå (via iOS-appen), men her gikk det ikke å trykke på hengelåsen. Flott at det fungerte for deg ? BankID på mobil er jo enda enklere enn MinID. :-)

Også har jeg Android mobil.

Lenke til kommentar

Kan du ta en screenshot av hvilken hengelås du trykker på? Jeg får ikke opp noen hengelås før etter jeg har tastet fødselsnr og gått til trinn 2. Også android.

 

Det er den etter du har skrevet fødselsnummer. Husk å velg BankID først. IKKE MinID

Får ikke lagt til bilder her.

Lenke til kommentar

attachicon.gif2015-03-16 13.15.06.pngattachicon.gif2015-03-16 13.15.13.png

Kan du ta en screenshot av hvilken hengelås du trykker på? Jeg får ikke opp noen hengelås før etter jeg har tastet fødselsnr og gått til trinn 2. Også android.

 

Testet nettopp nøyaktig dette, og det går ikke. Ser du har en liten drop-down pil ved siden av hengelåsen, den får ikke jeg. Tester på altinn.no, Xperia Z3 stock. veldig merkelig.

Lenke til kommentar

 

 

attachicon.gif2015-03-16 13.15.06.pngattachicon.gif2015-03-16 13.15.13.png

 

Kan du ta en screenshot av hvilken hengelås du trykker på? Jeg får ikke opp noen hengelås før etter jeg har tastet fødselsnr og gått til trinn 2. Også android.

Testet nettopp nøyaktig dette, og det går ikke. Ser du har en liten drop-down pil ved siden av hengelåsen, den får ikke jeg. Tester på altinn.no, Xperia Z3 stock. veldig merkelig.

Spørs hvilken bank og teleselskap du har. Leste et sted at med feil kombo der, så virker det ikke. Jeg har SB1 & Netcom

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...